CRM of C R M en PerfectView

CRM staat voor Customer Relationship Management, in het Nederlands ook wel klantrelatiebeheer, relatiemarketing of verkoopbeheersysteem genoemd.
C R M is zowel een werkwijze als een technologie waarbij het optimaliseren van klantcontacten centraal staat.

CRM of C R M als


  • Werkwijze
    Uitgangspunt is om precies zoveel tijd, geld en energie in een klant te steken om er een (voor die klant) maximaal rendement uit te halen. Daarbij rekening houdend met de wensen van de klant. Dus meer in een klant investeren naarmate hij een hogere waarde vertegenwoordigt voor de organisatie (in omzet, naam, ambassadeurschap, ...) én andersom. Bij een optimale invulling van CRM als werkwijze worden klanten waarop de organisatie verlies lijdt, gemotiveerd om een andere leverancier / dienstverlener te zoeken.
  • Technologie (software)
    De context waarin C R M als afkorting meestal wordt gebruikt, is die van CRM-systeem; wat in de basis een softwarepakket is voor het beheren van klantgegevens en interacties met deze klanten. Dat geldt ook voor PerfectView: Online CRM software voor Relatiebeheer & CRM, Sales & Marketing, Facturatie en E-Mailingen met een eenvoudig en transparant prijsmodel zonder verborgen kosten. Gratis ondersteuning en zonder implementatie direct in gebruik te nemen in het Nederlands, Engels en / of Duits voor Windows en / Mac.
 
UIT Vul uw e-mail adres in en druk op de oranje knop. Meer hoeft u niet te doen om in het bezit te komen van een testaccount zonder beperkingen waarin u alles vrijblijvend kunt testen !