CRM voordelen én test CRM Online gratis!
In het kort enkele CRM voordelen
- Persoonlijke klantbenadering
- Hogere mate van professionaliteit
- Snel inzicht in de behoefte van relaties
- Minder fouten maken en minder handelingen verrichten
- Effectievere communicatie met alle partijen
- Kennis gaat niet meer verloren
- Snel en eenvoudig kennis delen
- Groepsgewijs informatie versturen
- Nog meer voordeel in nieuwe functies
- Gebruikersgemak
Uitspraken van klanten die CRM gebruiken
- Met een druk op de knop kan ik de relatiegegevens inzien
- We kunnen klantgerichter opereren: het is prettiger en persoonlijker werken als je mensen aan de telefoon hebt
- Onze uitstraling is professioneler
- Je moet mee met de maatschappelijke ontwikkelingen: snel de juiste info paraat hebben
- Vergeleken met de oude situatie maken we minder fouten, is er sprake van meer efficiency, besparen we kosten, communiceren we effectiever en maken we meer winst
- We kunnen nu buiten de deur op een notebook werken en relatiegegevens synchroniseren of realtime wijzigen op locatie
- Vroeger deden we alles met de hand en dat gaat nu automatisch
- Onze database wordt nu automatisch gevoed vanuit verschillende relevante informatiebronnen
- We hebben onze mogelijkheden vergroot: het systeem kan grote hoeveelheden data verwerken; daardoor is de kwaliteit van onze dienstverlening hoger en kunnen we de organisatie naar een professioneler plan tillen
- We kunnen eindelijk doelgericht informatie verzenden
- Onze organisatie is een stuk slagvaardiger