CRM voordelen én test CRM Online gratis!

In het kort enkele CRM voordelen

  • Persoonlijke klantbenadering
  • Hogere mate van professionaliteit
  • Snel inzicht in de behoefte van relaties
  • Minder fouten maken en minder handelingen verrichten
  • Effectievere communicatie met alle partijen
  • Kennis gaat niet meer verloren
  • Snel en eenvoudig kennis delen
  • Groepsgewijs informatie versturen
  • Nog meer voordeel in nieuwe functies
  • Gebruikersgemak

Uitspraken van klanten die CRM gebruiken

  • Met een druk op de knop kan ik de relatiegegevens inzien
  • We kunnen klantgerichter opereren: het is prettiger en persoonlijker werken als je mensen aan de telefoon hebt
  • Onze uitstraling is professioneler
  • Je moet mee met de maatschappelijke ontwikkelingen: snel de juiste info paraat hebben
  • Vergeleken met de oude situatie maken we minder fouten, is er sprake van meer efficiency, besparen we kosten, communiceren we effectiever en maken we meer winst
  • We kunnen nu buiten de deur op een notebook werken en relatiegegevens synchroniseren of realtime wijzigen op locatie
  • Vroeger deden we alles met de hand en dat gaat nu automatisch
  • Onze database wordt nu automatisch gevoed vanuit verschillende relevante informatiebronnen
  • We hebben onze mogelijkheden vergroot: het systeem kan grote hoeveelheden data verwerken; daardoor is de kwaliteit van onze dienstverlening hoger en kunnen we de organisatie naar een professioneler plan tillen
  • We kunnen eindelijk doelgericht informatie verzenden
  • Onze organisatie is een stuk slagvaardiger