Samenwerken

Als u en uw medewerkers beter en met meer plezier samenwerken, dan leidt dat tot meer efficiëntie én tevreden klanten. Dankzij PerfectView CRM Onlinewordt samenwerken nog makkelijker en leuker. Dat komt door de aanwezigheid van krachtige functionaliteiten als:

  • Workflow
    U en uw collega’s kunnen elke activiteit bij de juiste persoon op de juiste datum in zijn takenlijst zetten. Aan elke activiteit hangt een stappenplan. Dit stappenplan zorgt ervoor dat de afhandeling van elke activiteit wordt geborgd.
  • Taakbeheer
    U hebt uiteraard een duidelijk overzicht van uw eigen taken (mét doorlooptijd-bewaking), maar belangrijker nog: u hebt ook inzicht in de taken van collega’s, zodat u deze kunt overnemen bij drukte en / of ziekte.
  • Uniform klantbeeld
    Alle door u en uw collega’s vergaarde klantinformatie is in één oogopslag inzichtelijk, zodat u weet wat er bij een klant speelt / heeft gespeeld. Zo kunt u hem de informatie geven, hulp bieden of het aanbod doen die bij hem of zijn situatie past.
  • Projecten
    U en uw collega’s kunnen -zolang een project duurt- betrokkenen, bestanden en activiteiten bundelen die te maken hebben met het betreffende project. Zo werken u en uw collega’s projectmatig en neemt de kans op succes toe.
  • Wachtrijen
    Samen met uw collega(’s) zorgt u er voor dat bijvoorbeeld informatieaanvragen via de website uit de wachtrij worden gehaald en in behandeling worden genomen. Zo wordt voorkomen dat aanvragen -zonder het te merken- onbehandeld blijven.
  • E-mail notificaties
    Het signaal dat u of een collega bijvoorbeeld een vraag of klacht in behandeling moet nemen, kunt u laten geven door een e-mail notificatie. Op die manier kan er niets meer aan de aandacht van u en uw collega’s ontsnappen!

Ervaar zelf de kracht van de gratis CRM Software van PerfectView

Vraag een gratis account aan, waarmee u binnen 2 minuten over uw eigen omgeving beschikt waarin u met Relatiebeheer, Sales & Klantenservice aan de slag kunt.