Waarom CRM

Wat is CRM?


CRM staat voor Customer Relationship Management. In een CRM systeem worden klant- en relatiegegevens zoals bijvoorbeeld gespreksverslagen, verkoopkansen, en e-mailconversaties vastgelegd. 

 

Door optimaal gebruik te maken van een CRM systeem stelt u uw klanten en relaties centraal.


CRM wordt onder andere gebruikt voor het verbeteren van het bedrijfsresultaat en het verhogen van de winst. Bovendien creëert u met een CRM systeem een 360° klantbeeld. Met name instanties, gemeente, verenigingen, scholen en ziekenhuizen gebruiken CRM met dit doel voor ogen. 

De resultaten van uw inspanningen kunt u makkelijk controleren en analyseren. U krijgt inzicht in de volledige historie van uw klantcontact.

Al uw vergaarde data is overal toegankelijk door het gebruik van een CRM systeem in de Cloud. U kunt altijd werken op basis van up-to-date gegevens, of u deze nu individueel of met een team van medewerkers bewerkt. 

Al met al biedt een CRM systeem u de mogelijkheid om uw rentabiliteit, productiviteit en efficiëntie te verbeteren. Het stelt u in staat uw werkprocessen te vereenvoudigen.

Klantenrelatiemanagement ondersteunt ondernemingen, die relatiebeheer niet aan het toeval willen overlaten maar actief willen benaderen.

Waarom een CRM systeem voor uw onderneming belangrijk is


Wij spreken onze klanten dagelijks. Dan wel via onze support afdeling. Dan wel via onze coaches. Vraagt u bij ons een account aan dan nemen wij u persoonlijk mee in de wereld van CRM.

Omdat wij onze klanten al jaren helpen met het optimaal inrichten van CRM binnen organisaties, bedrijven, verenigingen, scholen, ziekenhuizen en gemeente weten we waar de uitdagingen liggen. Regelmatig horen wij klanten zeggen: “Informatie staat verspreid op plekken en in systemen, waardoor we geen overzicht meer hebben.”

Overzicht is een van de belangrijkste voordelen van CRM. U werkt voortaan vanuit één systeem. Geen gekoppelde Excel lijsten meer. Door te werken vanuit één centraal systeem zult u merken dat het aantal fouten aanzienlijk terugloopt. Dit resulteert direct in het besparen van kosten en verhogen van uw winst.

Maar ook het bieden van persoonlijke klantenservice, het waarborgen van kennis en het professionaliseren van offertes is een veelgehoorde behoefte.

Hoe kan een CRM systeem u helpen om meer te bereiken?


Door altijd de laatste informatie voor handen te hebben kunt u gemakkelijk inspelen op ontwikkelingen. Er wordt ook van u verwacht dat u dat kan. We zijn immers gewend geraakt aan snelle bereikbaarheid van informatie met een druk op de knop.

Door te werken in de Cloud kunt u ook buiten de deur realtime gegevens wijzigen. Het bijwerken van uw database gebeurt automatisch.  

In het kort: de voordelen van CRM
 

✔ Stel uw klant centraal
✔ Verhoog uw productiviteit
✔ Analyseer uw resultaten
✔ Creëer overzicht in uw werkprocessen
✔ Benader uw relaties op een persoonlijke manier
✔ Verbeter uw professionaliteit
✔ Maak minder fouten
✔ Activeer uw contacten
✔ Communiceer effectiever met alle partijen
✔ Waarborg kennis binnen uw organisatie
✔ Maak eenvoudig selecties in uw database




Ontdek waarom ruim 4.500 kleine, middelgrote én grote organisaties uit meer dan 19 landen PerfectView software gebruiken op desktops, laptops, tablets en smartphones voor relatiebeheer, verkoop, marketing én klantenservice. Door klanten beoordeeld met bijna een 9 CRM review.


 
UIT Vul uw e-mail adres in en druk op de oranje knop. Meer hoeft u niet te doen om in het bezit te komen van een testaccount zonder beperkingen waarin u alles vrijblijvend kunt testen !