Hoe verwijder ik gebruikerslicenties?

Werkwijze gebruikerslicenties

Om er voor te zorgen dat je een factuur met het juiste aantal gebruikerslicenties krijgt, moet je als volgt handelen.

1-Minimaal één (1) dag vóór de datum van de factuur voor de volgende termijn actie ondernemen.

2-Door het benodigde aantal gebruikers te verwijderen via ‘Instellingen (oranje knop met wit tandwiel aan de rechterkant van het scherm in PerfectView)  > Applicatie instellingen > Licenties > Gebruikers’. Selecteer de juiste medewerker en druk op het ‘-‘ teken in de menubalk en volg de stappen in de wizard (o.a. om relaties en activiteiten over te zetten).

3-Door schriftelijk via post (De Waterman 2, 5215 MX ’s-Hertogenbosch), e-mail (info@perfectview.nl) of ‘Help mij’ (groene knop met wit vraagteken aan de rechterkant van het scherm in PerfectView CRM Online) het nieuwe aantal gebruikers door te geven

 

Meer informatie

Lees meer over de tarieven: kosten en betaling in onze voorwaarden, waarmee je akkoord bent gegaan bij het aanvragen van het account (punt 3, : Klik hier)

 

Waarom moet je op deze manier downgraden?

• Wij willen dat je tijdig downgrade, omdat wij anders (financiële) verplichtingen aangaan voor je CRM account.
• Wij willen dat je dit schriftelijk doet, omdat het om je belangrijke (klant)gegevens gaat. Wij vinden het onze plicht en je recht om hier uiterst zorgvuldig mee om te gaan en wij kunnen het ons niet veroorloven één fout te maken. Wij doen dit dus in het belang van je en alle andere klanten!
• Wij leggen de verantwoordelijkheid bij jou, omdat wij op deze manier zo min mogelijk mensen hoeven in te zetten waardoor we de prijzen laag kunnen houden.

Inmiddels gebruiken duizenden organisaties PerfectView CRM Online. Om er voor te zorgen dat alles voor onze klanten goed geregeld is (beschikbaarheid, beveiliging, toegang, gratis data opslag én ondersteuning e.d.), moeten we streng zijn in het hanteren van onze voorwaarden en procedures.