VoIP koppeling

Voip_Koppeling_PerfectView_CRM

Lees hieronder meer informatie over uitgaande en inkomende telefoongesprekken voeren met behulp van VoIP en PerfectView CRM Online.

Uitgaande gesprekken

Je beschikt over een telefonie applicatie op je desktop waarmee je uitgaand kunt bellen (bijvoorbeeld Skype) of over een VoIP telefoon-centrale waarmee je uitgaand kunt bellen? Dan stel je de juiste instellingen in PerfectView in en start je een belactie door op een telefoonnummer te drukken of op een telefoonicoon achter een telefoonnummer te drukken.

Inkomende gesprekken

Om inkomende telefoongesprekken te herkennen op basis van het telefoonnummer in CRM (en bijvoorbeeld een relatiekaart te kunnen tonen), is de aanwezigheid van een VoIP centrale een voorwaarde. De (on)mogelijkheden worden vervolgens bepaald door het merk / type VoIP centrale.

Voorbeelden

  • HIP en KPN ÉÉN : standaard koppeling

    Voor HIP en KPN ÉÉN zijn standaardkoppelingen beschikbaar binnen de desktop integratie software van de leverancier (vanaf versie 28).