VoIP koppeling
Weet direct wie er belt met VoIP integratie
Waarom wil je Internet telefonie koppelen aan je CRM systeem? Met VoIP integratie kun je direct zien wie er belt, inclusief organisatienaam. Zo hoef je nooit meer te vragen naar naam of klantnummers. Daarnaast kun je acties die uit het telefoongesprek voortvloeien, snel verwerken in CRM bij de juiste contactpersoon. Dit scheelt veel tijd en je bent direct persoonlijk.
Uitgaande gesprekken
Met een VoIP telefooncentrale kun je uitgaand bellen via internet. Je beschikt bijvoorbeeld over een telefoon applicatie op je desktop, waarmee je uitgaand kunt bellen (Skype). Je stelt een telefoonicoon in CRM in, achter de naam van het Skype-account of achter een vast telefoonnummer. Je start met een klik op de knop een bel actie.
Inkomende gesprekken
Je koppelt de VoIP centrale met CRM om inkomende telefoongesprekken te herkennen (en dan de relatiekaart in CRM te tonen). De (extra) mogelijkheden worden bepaald door het merk / type VoIP centrale.
Persoonlijk contact dankzij volledig klantbeeld
Dankzij de koppeling van CRM en VoIP, kun je snel de informatie van de persoon in CRM opzoeken. Je ziet de notities en de openstaande acties voor de klant in CRM. Je weet direct de organisatienaam. Je weet direct wat er bij de klant speelt. Vervolgens kun je de vervolgactie in de relatiekaart in CRM invoeren, tijdens het bellen.
Voorbeelden
CallvoipTelefonie / HIP en KPN ÉÉN : standaard koppeling
Voor HIP en KPN ÉÉN zijn standaardkoppelingen beschikbaar binnen de desktop integratie software van de leverancier (vanaf versie 28).
PerfectView CRM Online gratis testen?
Na 14 dagen stopt het account automatisch
Een voip koppeling is zeer waardevol voor je werkproces
- Ben je gebruiker van PerfectView CRM Online en wil je de koppeling activeren? Neem contact op met onze helpdesk.
- Ben je benieuwd naar koppelingsmogelijkheden met andere pakketten? Bekijk al onze koppelingen.
- Staat je gewenste koppeling er niet bij, wil je zelf koppelen of gewoon meer informatie? we adviseren je graag.