Klantenbeheer software
Wat betekent klantenbeheer software voor ondernemers?
Klantenbeheer software voor ondernemers helpt je om beter inzicht te krijgen in je klantportfolio. Door alle gegevens van je klanten te verzamelen in één systeem en klanten toe te wijzen aan kenmerken of labels zie je direct hoe je klantpiramide is opgebouwd.
In de relatiebeheer software van PerfectView kun je contactgegevens, notities, offertes, contracten, facturen en orders altijd snel terugvinden. Een CRM systeem geeft je structuur, enorme tijdwinst en een verkleinde kans op fouten. Deze informatie is vervolgens beschikbaar voor iedereen in je team, waardoor je nooit dubbel werk doet.
Daarnaast ondersteunt klantenbeheer software je bij het bieden van verbeterde klantenservice. Omdat elk detail van je klantcontact wordt vastgelegd en eventuele vragen en klachten direct worden opgepakt.
Door gegevens van klanten te centraliseren ontstaat er bovendien een klantprofiel. Zo krijgen ondernemers bijvoorbeeld inzicht in het koopgedrag van klanten. Behalve structuur in de grote hoeveelheid klantendata, biedt een CRM systeem je ook direct inzicht in je sales funnel.
10 voordelen van klantenbeheersoftware van PerfectView
1) Klantgegevens zijn gecentraliseerd in een overzichtelijk digitaal dossiers, denk aan actuele adresgegevens, verzonden en ontvangen e-mails, documenten, offertes en gespreksnotities.
2) Registreren van gegevens gebeurt automatisch, dit verkleint de kans op fouten.
3) Iedereen in de organisatie is op de hoogte van de laatste stand van zaken, denk bijvoorbeeld aan opstaande vragen, verzonden offertes of lopende klachtdossiers.
4) Ongeacht welke medewerker contact heeft met de klant, wordt er altijd op dezelfde wijze gecommuniceerd.
5) Gegevens van klanten zijn altijd en overal toegankelijk, ook onderweg dankzij mobiele apps
6) Gemaakte afspraken zijn met één druk op de knop inzichtelijk, handig wanneer er sales trajecten worden overgenomen in verband met ziekte of vakanties.
7) Processen worden geautomatiseerd en gestroomlijnd, denk aan vervolgacties en facturatie.
8) Klantcommunicatie gebeurt voortaan op basis van vaste sjablonen in jullie eigen huisstijl.
9) Klantenservice wordt verbeterd dankzij het geïntegreerde support ticketing systeem.
10) Dankzij dashboards en analyses verkrijgen ondernemers inzichten die kunnen worden gebruikt om strategische beslissingen te nemen.
“How you gather, manage and use information will determine whether you win or lose.”
Bill Gates
Waarom kiezen organisaties voor PerfectView?
PerfectView CRM software is ingericht voor jouw klantenbeheer. Je potentiële klanten, contacten en activiteiten beheer je op één centrale locatie. Zo haal je altijd en overal betere resultaten.
- Nederlandse organisatie
- Je data in Nederland
- Gratis Nederlandse helpdesk
- Schaalbaar en aanpasbaar
- €15,- per maand