Waarom een CRM systeem voor je onderneming belangrijk is

Wij spreken onze klanten dagelijks. Dan wel via onze support afdeling. Dan wel via onze coaches. Vraagt je bij ons een account aan dan nemen wij je persoonlijk mee in de wereld van CRM.

Omdat wij onze klanten al jaren helpen met het optimaal inrichten van CRM binnen organisaties, bedrijven, verenigingen, scholen, ziekenhuizen en gemeente weten we waar de uitdagingen liggen. Regelmatig horen wij klanten zeggen: “Informatie staat verspreid op plekken en in systemen, waardoor we geen overzicht meer hebben.”

Overzicht is een van de belangrijkste voordelen van CRM. Je werkt voortaan vanuit één systeem. Geen gekoppelde Excel lijsten meer. Door te werken vanuit één centraal systeem zul je merken dat het aantal fouten aanzienlijk terugloopt. Dit resulteert direct in het besparen van kosten en verhogen van je winst.

Maar ook het bieden van persoonlijke klantenservice, het waarborgen van kennis en het professionaliseren van offertes is een veelgehoorde behoefte.

Hoe kan een CRM systeem je helpen om meer te bereiken?

Door altijd de laatste informatie voor handen te hebben kan je gemakkelijk inspelen op ontwikkelingen. Er wordt ook van je verwacht dat je dat kan. We zijn immers gewend geraakt aan snelle bereikbaarheid van informatie met een druk op de knop.

Door te werken in de Cloud kan je ook buiten de deur realtime gegevens wijzigen. Het bijwerken van uw database gebeurt automatisch.

In het kort: de voordelen van CRM

  • Stel je klant centraal
  • Verhoog je productiviteit
  • Analyseer je resultaten
  • Creëer overzicht in je werkprocessen
  • Benader je relaties op een persoonlijke manier
  • Verbeter je professionaliteit
  • Maak minder fouten
  • Activeer je contacten
  • Communiceer effectiever met alle partijen
  • Waarborg kennis binnen je organisatie
  • Maak eenvoudig selecties in je database

Ontdek waarom ruim 5.000 kleine, middelgrote én grote organisaties uit meer dan 19 landen PerfectView software gebruiken op desktops, laptops, tablets en smartphones voor relatiebeheer, verkoop, marketing én klantenservice.

Customer Relationship Management
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.