Klantverhalen

Vanwege de prijs/kwaliteit verhouding werden we direct klant

Intracam – Olbert Petersen

IntraCam

PerfectView maakt op een praktische en efficiënte manier het verwerken van klantgegevens en financiële gegevens voor ons makkelijk. Wij maakten voorheen gebruik van Outlook customer manager, Snelstart, spreadsheets en directories met allemaal losse documenten. Toen we merkten dat de administratie en facturatie steeds meer tijd in beslag ging nemen zijn we gaan zoeken naar een CRM oplossing. Lees meer in ons blog

Stichting DigiSteun - Jacqueline Oude Hesselink

De hulp op afstand is super goed Stichting DigiSteun

Jacqueline Oude-Hesselink

PerfectView CRM Online is een veelzijdige, krachtige database. Als stichting gebruiken we die in de verschillende bedrijfsprocessen. De reden voor ons om te kiezen voor PerfectView was dat het een Nederlands systeem betrof. Daarnaast is het veelzijdig en representatief. Dat werkt prettig. We startte met CRM met een doel voor ogen. PerfectView is een systeem met een duidelijke werkwijze. Daardoor wordt het wordt het werken vereenvoudigd en wordt contact met de klant verduidelijkt.

Lees meer in het blog

Een verademing om met Perfect View te werken

VEBAN

Iris Brandsteder

Iris Brandsteder – VEBAN

Toen we op zoek gingen naar een CRM systeem was voor ons belangrijk dat de ledenadministratie goed bijgehouden kon worden, maar ook de automatische event-registratie was een vraagstuk. Dat Perfect View dit beide kon oplossen voor ons, gaf de doorslag. Dat had de voorkeur boven het werken met twee losse systemen. Tot op de dag van vandaag vind ik het een verademing om met PerfectView te werken.

Lees meer over de ervaringen van Iris in ons blog.

PerfectView maakt vlekkeloze communicatie mogelijk voor ons

Adrian Gonzalez, Managing Partner bij CBDOS

Klant Verhaal

“De gebruiksvriendelijkheid van PerfectView CRM Online en ondersteuning bij complexere handelingen, maken PerfectView tot het ideale systeem voor ons. Wij zijn flexwerkers pur sang. De één werkt en woont in Haarlem, de ander in Maastricht. Dit houdt in dat onze communicatie vlekkeloos moet verlopen. Hier komt PerfectView in beeld. Na verschillende CRM systemen te hebben gebruikt, is ons oog op PerfectView gevallen en die keuze bevalt ons nog altijd.”

CBDOS stelt de ultieme marketingmix samen om gericht leads te werven.  Door hun methodiek, waarbij met gezamenlijke inspanning zowel offline als online wordt getargeted, zijn wij in staat uw bedrijf kwalitatief hoogwaardige leads aan te leveren. (meer informatie »).

Alle gegevens goed beveiligd

Simone Kraan, Marketing & Communicatie bij Energy Global

Klant Verhaal

“Naast inkopen op beurzen, adviseren en ondersteunen wij grote bedrijven en energiemaatschappijen. Ook leveren wij zelf energie aan grootverbruikers. Om goed te kunnen schakelen besloten wij PerfectView aan te schaffen. Voor ons is het belangrijk dat al onze gegevens goed beveiligd zijn en PerfectView kon naar ons idee die privacy waarborgen. Handig ook dat het een Nederlands bedrijf is en de kosten zijn vele malen lager dan andere CRM systemen, geen doorslaggevende factor, wel mooi meegenomen!

Door PerfectView hebben wij een helder overzicht van onze suspects, prospects en klanten. We hebben nu een veel duidelijker beeld van wanneer contracten verlopen en wij contact met bedrijven op moeten nemen. Ook scheelt het enorm in het heen en weer mailen met collega’s. Gegevens en statussen hoeven niet meer opgevraagd te worden, iedereen kan alles nu zelf opzoeken en inzien!”

Als een private banker in energiemarkten combineert Energy Global wetenschappelijke inzichten met een diepe kennis van de markt om te adviseren, verbinden, markttoegang te bieden en fysiek te leveren. (meer informatie »).

Mijn assistent is het zonnetje in huis dankzij PerfectView!

Jacqueline Detiger, Beter Geven

Klant Verhaal

Wij zijn overgestapt op PerfectView omdat een collega dit had aangeraden en het bevalt ons uitstekend. We zochten een makkelijk programma en we vinden het heel gebruiksvriendelijk. Ook de helpdesk is heel bereidwillig om mee te denken en te helpen oplossingen aan te dragen.Omdat we nu in de cloud werken kunnen meerdere collega’s (ook vanuit huis) inloggen. Het is een programma waar je makkelijk mee kunt werken en ook nieuwe collega’s hebben het snel onder de knie.

Beter Geven informeert, ondersteunt, stimuleert en adviseert potentiële en bestaande gevers over hoe zij effectief, efficiënt en met kennis en passie hun maatschappelijke idealen kunnen verwezenlijken. (meer informatie »).

Een makkelijke keus

René van Liesbonk, Bikkelz Sociaal Ondernemend en Rensson Opleidingen

Klant Verhaal

“De zoektocht naar een geschikt CRM systeem stopte bij een persoonlijk gesprek met Majid Kada van PefectView. Niet alleen voldeed PerfectView aan het ‘eisenpakket’, maar de diverse koppelingsmogelijkheden met de KvK module, mail en facturatie maakte de keus gemakkelijk.”

Zo’n 20 jaar geleden ondervond ik dat solliciteren met enige fysieke beperking een crime was en werd ‘noodgedwongen’ ondernemer.  Opleidingenbedrijf Rensson Opleidingen heeft inmiddels ruim 25.000 volwassenen opgeleid om actief te participeren op de arbeidsmarkt binnen een thuiswerksituatie. Zo ook mensen met fysieke beperkingen. Wij gebruiken daarbij het CRM van Perfectview als digitaal leersysteem voor het scholen van meer mensen binnen een thuiswerksituatie.

Bikkelz ontstaat vanuit deze bijzondere onderneming en is gespecialiseerd in het leveren van kantoorartikelen.  Wij ontwikkelen ons positief en het CRM van PerfectView is hierbij van grote waarde. PerfectView genereert zinvolle overzichten, is zeer toegankelijk als systeem en ook de medewerkers van PerfectView helpen snel en adequaat bij gestelde vragen.

En vragen waren er veel want een nieuwe bedrijfsopzet betekent een lerende omgeving met héél veel vragen. Het was PerfectView nooit te veel; dat vinden wij in deze tijd bijzonder. Het is natuurlijk ook een voordeel dat PerfectView een Nederlands bedrijf is en de taal binnen het CRM Nederlands betreft.

Door optimaal gebruik te maken van PerfectView CRM kunnen mensen met fysieke beperkingen vanuit een thuissituatie meedoen in de werkende maatschappij.

Bikkelz Sociaal ondernemend is een bijzonder bedrijf, wordt gedragen door mensen met fysieke beperkingen en is ontstaan uit de wens om samen sociaal te ondernemen. (meer informatie »).

Ideaal voor planning, projectmanagement en opstellen van offertes

Anne-Marie Albers, accountmanager bij Target Questions

Klant Verhaal

“PerfectView ondersteunt ons op allerlei belangrijke vlakken. Wij werken veel op projectbasis waarbij vele personen betrokken zijn. PerfectView helpt ons dan ook met o.a. het plannen van projecten, timemanagement en opstellen van offertes. Het is gemakkelijk in gebruik, zowel de website als de app. Daarnaast geeft het inzicht in de to-do lijst van anderen, de voortgang van een project (bijv. wat moet nog gebeuren, wat is er al gedaan?) en belangrijke management informatie. Het kunnen plaatsen van opmerkingen en bijlages in taken is zeer handig. Op deze wijze is de voortgang van een taak te volgen en kan het werk van een collega gemakkelijk overgenomen worden.

Eerlijk is eerlijk – niet alleen ik maar ook mijn collega’s raden PerfectView aan bij iedereen die het wilt horen!”

Target Questions is een onderzoeksbureau, gespecialiseerd in enquêtes en audits. Zij kunnen u onder andere helpen om te achterhalen wat men vindt van uw product of hoe tevreden uw medewerkers zijn. (meer informatie »).

Groot gebruiksgemak en perfecte klantenservice

Harm Boer, eigenaar bij Gewoon met Harm

Klant Verhaal

“Gemak is mijn belangrijkste voordeel. Niet iedere keer weer je producten, prijzen en klantnaam invoeren maar alles staat al in het systeem. Ik kan makkelijk notities maken en vervolgacties komen automatisch weer naar boven in het systeem dat ik ook nog eens overal kan inzien via de app. Neem daarbij de meer dan perfecte klantenservice en je spreekt over een zeer tevreden klant die nog lang gebruik van PerfectView hoopt te maken”

Gewoon met Harm verzorgt verkooptrainingen, communicatietrainingen en trainingen voor persoonlijke ontwikkeling. Harm zijn passie is mensen in hun kracht zetten, dingen laten doen waar ze goed in zijn en die bij ze passen. Niet meer moe naar huis, maar bruisend van energie! (meer informatie »).

Een helder en overzichtelijk CRM pakket

Bianca Lunenborg, bestuurslid van Bureau IN FOCUS

Klant Verhaal

“Bureau IN FOCUS maakt gebruik van PerfectView CRM Online vanwege de mogelijkheid om onze certificatietrajecten te borgen. Handelingen gebaseerd op normschema’s, Arbowet- en regelgeving kunnen wij middels PerfectView op naam, datum en jaartal koppelen aan verantwoordelijke personen. Met één druk op de knop kan ik als proceseigenaar zien wie zijn taken heeft volbracht. Een ander USP is dat onze adviseurs gekoppeld kunnen worden aan klantdossiers in PerfectView CRM Online. Door dit alles te samen beschikken wij over een helder en overzichtelijk CRM pakket.

PerfectView CRM Online heeft voor Bureau IN FOCUS een eind gemaakt aan de papieren rompslomp wat certificering en Arbowet- en regelgeving in het verleden met zich meebracht.”

Bureau IN FOCUS is een adviesbureau op het gebied van certificering, Arbowet- en regelgeving. Zij adviseren en ondersteunen op een praktische en effectieve wijze. (meer informatie »).

Terug bij PerfectView

Soraya Roosen, eigenaar van De Zinkspecialist VOF

Klant Verhaal

“Wij zijn een terugkerende klant. Een aantal jaar geleden zijn wij gestart met PerfectView. Wij maakten toen een groei mee en konden destijds niet met PerfectView wat we graag zouden willen en zijn toen overgestapt. Een aantal maanden geleden kwamen we weer in aanraking met PerfectView en zagen dat ze zelf ook een hele groei hadden meegemaakt met aanpassingen in het systeem die wij heel goed konden gebruiken. Ondanks dat wij een paar jaar geleden een op maat gemaakt systeem bij een ander bedrijf hebben laten maken hebben we nog geen moment spijt gehad dat we weer bij PerfectView terug zijn. Het mooie is dat ze met de tijd mee gaan en zo lang ze dat blijven doen, kunnen wij daar nog heel lang mee werken. Daarnaast zijn ze ook echt heel behulpzaam bij hun servicedesk, ze denken goed mee. Het is al een heel toegankelijk systeem maar met een aantal dingen hadden we wat hulp nodig, dat is snel en goed geregeld.

Wij zijn een klein bedrijf en zitten niet altijd op dezelfde locatie. Vandaar dat het fijn is dat je wel altijd van alle klanten de gegevens kunt zien, dat aanpassingen door een collega ook gelijk zichtbaar zijn. De taken die we aan elkaar door kunnen geven is ook echt een toegevoegde waarde. In het verleden legden we een printje bij elkaar in de bakjes en nu staat het allemaal online en kan er bijna niks vergeten worden. De offertes zien er echt heel mooi uit en de mogelijkheid tot online akkoord geven is voor onze klanten echt heel prettig. Als bedrijf met een hoop plannen voor de toekomst wil je ook cijfers kunnen zien. Ook hier heeft PerfectView rekening mee gehouden. PerfectView zorgt voor een goede basis in het bedrijf en maakt het mogelijk om als bedrijf te kunnen groeien.”

De Zinkspecialist is een familiebedrijf dat zich dagelijks bezig houdt met zinkwerk aan woningen en bedrijfspanden. Zinken dakgoten, hemelwaterafvoeren, deklijsten etc. Op de website kan er direct een indicatieprijs worden berekend of een afspraak worden gemaakt voor een kosteloos advies. (meer informatie »).

Goed systeem en uitstekende support

Jorij Abraham, Managing Director Ecommerce Foundation

Klant Verhaal

“We hebben naar diverse CRM systemen gekeken. Er is enorm veel beschikbaar, zowel nationaal als internationaal. Wij werken primair internationaal maar hebben toch voor een Nederlandse oplossing gekozen, omdat we vermoedde dat de migratie en onboarding best complex zou kunnen zijn. Met de uitstekende begeleiding en training van PerfectView viel dat gelukkig heel erg mee. We zijn inmiddels een half jaar in de lucht en het systeem bevalt goed en de service uitstekend. Als je een vraag hebt, wordt je bijna altijd meteen telefonisch geholpen en als dat onverhoopt niet lukt, dezelfde dag teruggebeld. Kortom, een aanrader.”

Ecommerce Foundation helpt organisaties wereldwijd om hun ecommerce activiteiten te verbeteren. (meer informatie »).

Gebruiksvriendelijk systeem, ideaal voor het MKB

Ralph Hoevenaars, Marketing en Sales manager bij TOWA Aluminium Vormen BV

Klant Verhaal

“De belangrijkste voordelen van Perfectview voor onze organisatie bestaan voornamelijk uit:

• Inzicht in omzetcijfers per product en productgroep
• Dashboard ten behoeve van het management
• Klantcontact registratie
• Digitaal orderarchief
• Rapportages voor bijvoorbeeld: klachten, orders, navraag etc.

Kortom, als manager voorziet Perfectview je in alle cruciale gegevens voor een efficiënte bedrijfsvoering. Doelstellingen worden meetbaar gemaakt waardoor het management in staat is hier effectief op te kunnen sturen.

Perfectview zorgt ervoor dat wij een digitaal archief kunnen aanleggen, zonder dat wij daarvoor veel hoeven te investeren. Het is een gebruiksvriendelijk systeem dat voor het MKB erg geschikt is als CRM-oplossing. Wij kunnen onze klanten nu voorzien in alle informatie en ordergegevens, altijd en overal.”

TOWA Aluminium Vormen verzorgd aluminium en RVS grafdecoratie in alle soorten en maten. (meer informatie »).

Meer structuur m.b.t. offreren, factureren en het informeren van onze klant

Lorenzo Zuppelli, Commercieel Manager van Karel Kamp B.V.

Klant Verhaal

“PerfectView zorgt voor een overzichtelijk klantenbestand. Onze printer en tallozen ordermappen zijn eindelijk verleden tijd! Daarbij krijgt onze organisatie meer structuur m.b.t. offeren, factureren en het informeren van onze klant. Doordat we efficiënter te werk gaan, houden we meer tijd over om een stapje verder te gaan in het aanbieden van onze service. Welke organisatie wilt dat nou niet.”

Sinds 1925 toonaangevend leider in de branche voor gevelwerken. Het VCA-gecertificeerd personeel bestaat uit gedegen vaklieden die staan voor hun opdracht. Het vakkundig renoveren van gevels is toevertrouwd aan Karel Kamp B.V. (meer informatie »).

Goed CRM systeem en zeer prettige klantenservice

Bianca Fokken, New Business Manager van Brooklyn Group

Klant Verhaal

“De belangrijkste voordelen van PerfectView zijn voor ons dat we alles vastleggen en dat dit voor iedereen daardoor inzichtelijk is en gedocumenteerd. Je bouwt hiermee tevens een database op. Een goed CRM systeem zoals PerfectView zorgt daarnaast voor juiste rapportages en selecties, mits je dit uiteraard ook goed zelf vult en bijhoudt. Wij werken nu ruim 3 maanden met dit systeem en ervaren daarnaast de klantenservice bij vragen of onduidelijkheden (kosteloos en in het Nederlands) als zeer prettig. Vooral in het begin zijn er vaak toch nog vragen en dan helpen ze je graag op weg. Voor alsnog een hele tevreden klant.”

Vanaf de start van Brooklyn Group in het jaar 2010 houdt zij zich bezig met het detacheren van Young Professionals. Brooklyn Group staat er om bekend vacatures slim, snel en eenvoudig in te vullen. 

Laagdrempelig maar compleet CRM systeem

Bart Meuffels business partner van LeF

Klant Verhaal

“Voor ons zijn de voordelen enorm. Vanuit het samenvoegen van twee bestaande bedrijven per 1 januari 2016 waren wij al langer op zoek naar een laagdrempelig maar compleet systeem. Om in eerste instantie de bestaande, aparte netwerken, gegevens, informatie etc in samen te voegen. Het systeem moest daarvoor online te gebruiken en zeer gebruiksvriendelijk zijn. PerfectView biedt dit bij lage opstartkosten en is in staat de omgeving zelf in te richten naar wens van onze organisatie. Hierdoor kunnen wij eerst zorgdragen voor het samenvoegen van alle gegevens van klanten, relaties en partners en later nog meer gebruik gaan maken van overige functionaliteiten.

Dankzij PerfectView hebben wij een professioneel klantvolgsysteem waardoor alle betrokkenen snel alle benodigde informatie kunnen verwerken en voorhanden hebben, online bij de klant, onderweg of op kantoor. Hiermee vervangen wij onze diversiteit aan lijsten, bestanden, papieren kantoor. Snelheid, gebruiksgemak, minder handelingen maken het werken hiermee prettig en professioneel.”

LeF realiseert persoonlijk leiderschap bij managers én medewerkers. En zet mensen én organisaties in hun kracht. Om optimale resultaten te bereiken en het rendement van de organisatie te vergroten. (meer informatie »).

Nederlands bedrijf met Nederlandstalige helpdesk

Patrick van Enschot van Praktijk voor Houdingstherapie Hercules

Klant Verhaal

“Als eigenaar van een startend bedrijf – praktijk in houdingstherapie – was ik op zoek naar een betaalbare oplossing om o.a. gegevens van mijn (potentiële) klanten en leveranciers bij te houden. Omdat ik het bedrijf opstart vanuit een loondienst-situatie
had ik geen tijd om alles in diverse documenten of Excel spreadsheets bij te houden. Na enig zoeken en vergelijken kwam ik bij PerfectView uit, dat alles heeft wat ik nodig heb (en meer). Er zijn een aantal redenen dat ik voor PerfectView heb gekozen. Allereerst vind ik het prettig dat het een Nederlands bedrijf is met een Nederlandstalige helpdesk. De gesprekken die ik met PerfectView heb gehad zijn zeer nuttig en behulpzaam geweest, niets dan lof. Ten slotte bevat het pakket alles wat ik nodig heb, inclusief koppelingen naar systemen die ik gebruik. En dat alles tegen een mooie prijs!”

Praktijk voor Houdingstherapie Hercules helpt mensen bij een betere houding, niet als doel maar als middel om ze (weer) pijnvrij en zonder beperkingen te laten functioneren, en/of om sportieve prestaties te verbeteren! (meer informatie »).

Snel en duidelijk inzicht via verschillende devices

Birgitta Knol van Curacao Home Rentals

Klant Verhaal

“Het belangrijkste voordeel van PerfectView voor mijn bedrijfje is snel en duidelijk inzicht in de huurwensen (specificaties) van mijn prospects. Daarnaast is een bijkomend en groot voordeel dat ik dit ook nog op andere devices via de superhandige app uit kan lezen. Dus op mn iPhone, iPad, overal waar ik ben kan ik snel even de juiste gegevens raadplegen, ideaal! Voor mij was de keuze voor een ‘simpel en betaalbaar’ CRM systeem een hele bewuste en dé oplossing voor met name de gewenste follow-up op leads, prospects én klanten! Door het vastleggen van NAW én contactmomenten inclusief daaraan te koppelen follow up kan ik al mijn ‘klanten’ op het juiste moment bedienen.”

Curaçao Home Rentals bemiddelt tussen huurders uit NL en verhuurders op Curaçao. Het bedrijf helpt Nederlanders die voor langere tijd naar Curaçao gaan (vanwege werk of andere redenen) vanuit Nederland aan de voor hun ideale woning op Curaçao. Met als doel: een unieke match te realiseren vanuit de gedachte dat als je daar een periode gaat wonen je ook wilt dat dat een onvergetelijke tijd/periode wordt! (meer informatie »).

Volledig, duidelijk, betaalbaar en niet moeilijk zelf te leren/in te richten

Erik Mooibroek van Sign & Expo

Klant Verhaal

“Als startend bedrijf wil je snel up and running zijn met een CRM systeem dat de belangrijkste functies heeft van een CRM pakket, volledig is, duidelijk en betaalbaar is en niet moeilijk zelf te leren is en zelf is in te richten. PerfectView voldoet daar perfect aan! PerfectView heeft een uitstekende service in de vorm van webinars en persoonlijk telefonisch contact. Echt onderscheidend. De software biedt inzicht en overzicht in prospects en klanten, vanaf het inbrengen van een prospect, opvolging wanneer weer contact moet worden opgenomen tot en met een offertemodule. Het geeft het management duidelijke inzichten over de resultaten.”

De missie van Sign & Expo is om voor mooie merken, organisaties en bedrijven onderscheidend te zijn in visuele communicatie. (meer informatie »).

Behapbaar systeem met een goede helpdesk

Jeroen van de Laar van Van de Laar Organisatie Advies/Arboplanet

Klant Verhaal

“Wij dachten dat het gebruik van een CRM systeem veel kennis en kunde met zich mee zou brengen. Echter na aanschaf van PerfectView kwamen we er achter dat alles zeer gebruiksvriendelijk is, waardoor we al vrij snel het hele systeem hadden ingericht voor onze +/- 600 klanten welke we ondersteunen en begeleiden op het gebied van Kwaliteit Arbeidsomstandigheden en Milieu vraagstukken. Bij vragen worden we uitstekend ondersteund door de helpdesk, waardoor we direct weer verder kunnen. Ook hebben we enkele webinars gevolgd waarin ontelbare mogelijkheden van PerfectView werden uitgelegd in duidelijke, begrijpbare taal. Wij zijn erg tevreden en kunnen onze klanten tijdig informeren omdat het systeem hier op attendeert; erg belangrijk voor ons aangezien we voor klanten bijhouden wanneer medewerkers een cursus moeten volgen of documenten een update vereisen.”

Boer, Kroon en Van de Laar Organisatie Advies zijn onafhankelijke en zelfstandig opererende adviesbureaus en vormen samen Arboplanet: dé specialist op het gebied van kwaliteit, veiligheid, milieu en arbeidsomstandigheden. (meer informatie »).

Erg tevreden over het systeem en de bijbehorende service

Marjan Kemperman, Director at Project Control Online, trainer, coach, auteur

Klant Verhaal

“PCO Kennis is in 2015 overgegaan op PerfectView. PCO Kennis is een opleidingsbedrijf op het gebied van Integrale projectbeheersing. Wij zijn erg tevreden over het systeem en de bijbehorende service. Het voldoet eigenlijk voor ons aan alle benodigde eisen, is gebruiksvriendelijk en niet te ingewikkeld. De servicedesk is goed bereikbaar en je wordt vriendelijk en geduldig door obstakels heengeloodst. Een voordeel van een systeem als PerfectView is dat er achter de schermen continue wordt gewerkt aan verbeteringen en wordt ingespeeld op nieuwe ontwikkelingen. We werken nu bijna een jaar met het PerfectView en het bevalt nog altijd.”

PCO Kennis is kennisspecialist op het gebied van project control. De opleidingen en trainingen zijn ontwikkeld vanuit de praktijk en zullen uw kijk op projectbeheersing zowel verbreden als verdiepen. (meer informatie »).

Alles op maat in te regelen en erg goede ondersteuning

Benita Hammink, consulent proWIN

Klant Verhaal

“Bij de start van mijn bedrijf was ik erg op zoek naar een systeem dat mij kon helpen mijn klantenservice te structuren. Ik spreek wekelijks 20 nieuwe gasten op een demonstratie van mijn schoonmaak- en wellnessproducten. Het is belangrijk om mijn klanten met regelmaat te spreken over de spullen die zij hebben aangeschaft. Voor mij waren de mogelijkheden die PerfectView bood ideaal. Alles was in te regelen op maat en ik ben hierbij erg goed ondersteund vanuit PerfectView. Ik ben nu 3 maanden aan het werk met dit systeem en alles draait naar wens. PerfectView heeft er een tevreden klant bij.”

Vanaf de start van mijn bedrijf houd ik me bezig met de advies en verkoop van schoonmaak- en wellnessproducten van de lijn van proWIN. Meer informatie over mijn werkzaamheden kunt u vinden via www.proWIN-KEA.nl. (meer informatie »).

Simpel en efficiënt sturing geven aan commerciële trajecten

Sander Hummeling, Global Sales Director van IMS Innovations

Klant Verhaal

“PerfectView stelt ons als bedrijf in staat om op een simpele en efficiënte manier sturing te kunnen geven aan onze commerciële trajecten. Doordat we in staat zijn om iedere fase apart te benoemen en acties per fase te kunnen vastleggen is PerfectView voor IMS Innovations een enorme toegevoegde waarde. Juist omdat we internationaal werken en we verschillende sales- en accountmanagers op verschillende plekken in de wereld actief hebben, maakt dat we in control zijn op de verschillende suspects, prospects en klanten inclusief de status van een traject.

Dit wordt mede ondersteund door de app die PerfectView heeft, waardoor we als organisatie in staat zijn heel snel en efficiënt zaken vast te leggen. Iedereen weet bij ons wie waarmee bezig is en daarmee zorgen we voor rust omdat we taken van elkaar kunnen overnemen indien er onvoorziene situaties zijn.Voor een Internationaal opererend bedrijf als IMS Innovations is het een risico wanneer we zaken niet goed vastleggen. Juist omdat we sturen vanuit Nederland maakt dat een systeem internationaal moet kunnen ondersteunen, en dat doet PerfectView.”

IMS Innovations richt zich op het vinden van oplossingen voor uitdagingen waar de zorgsector in deze tijd mee te maken heeft. Eén van de gerealiseerde oplossingen is de geautomatiseerde beddenwasser voor ziekenhuisbedden, de VMARC. 

Erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk CRM systeem

Amanda Christianen van Nurses Of the World

Klant Verhaal

“PerfectView heeft ons overzicht, structuur en houvast gegeven in onze contacten met kandidaten, leveranciers en andere samenwerkingspartners. Het geeft overzicht in het contact wat er geweest is, wat de stand van zaken is en of er nog vervolgacties openstaan. Op deze manier verliezen we geen belangrijke contacten en/of acties uit het oog! Daarnaast is PerfectView ook nog eens erg gebruiksvriendelijk: geen moeilijke dingen maar gewoon klikken en handig naar eigen wensen en structuren in te richten.”

Nurses Of the World in het kort: dé mogelijkheid voor Nederlandse verpleegkundigen om tijdelijk in het buitenland te werken. 

De prijs-kwaliteitverhouding: erg gunstig

Edwin Kemna van LuduQ

Klant Verhaal

“De belangrijkste voordelen van PerfectView voor LuduQ zijn: alle informatie van (potentiële) klanten binnen handbereik; via de computer en ook op je mobiel. Voor alle belangrijke klanten staat er altijd een toekomstige activiteit open om zodoende contact te houden met de klant. Samenwerken in 1 bestand; geen ingewikkelde Excellijsten met collega’s. De koppeling met de agenda werkt voor ook prima; op de dag van de afspraak alles snel binnen handbereik. Niet onbelangrijk is de prijs-kwaliteitverhouding; erg gunstig. Fijne en goede service van PerfectView; snelle en kundige reactie op vragen.”

LuduQ biedt speeloplossingen voor schoolpleinen, kinderdagverblijven, recreatiedoeleinden en voor openbare speelplekken bij bijvoorbeeld gemeenten, zorginstellingen en sportverenigingen. Wij begeleiden en verzorgen het gehele proces van advies, aankoop en plaatsing van de gekozen speeloplossing(en). (meer informatie »).

Alle klantgegevens overal beschikbaar hebben

M. (Thijs) van Daalen, directeur van Chiriqui

Klant Verhaal

“Als ik twee belangrijke voordelen van PerfectView CRM Online noem, dan zijn dat: gedistribueerd werken en een eenduidige uitstraling naar de klant (mail etcetera). Het probleem dat PerfectView oplost voor onze organisatie, is het feit dat we met meerdere mensen op verschillende locaties werken en toch alle klantgegevens overal beschikbaar hebben.”

De Chiriqui groep omvat een aantal activiteiten op een verscheidenheid van terreinen. Ontwikkeling is een belangrijke activiteit. Energiebesparing en milieubescherming zijn daarin de rode draad. Hoewel de Chiriqui groep een voluit commerciële organisatie is, wordt er vanuit ideële motieven gedacht. (meer informatie »).

Overzichtelijk en praktisch in het gebruik

Astrid van den Broek, b3 Talent Development

Klant Verhaal

“Ruim 3 maanden werk ik nu met PerfectView als CRM-systeem. In het begin was het vooral even zoeken hoe het systeem voor mijn bedrijf het beste ingericht kon worden. In het importeren van de excel-gegevens van mijn klanten is veel tijd gaan zitten omdat bestanden aangepast moesten worden en er toch handmatig nog de nodige zaken toegevoegd moesten worden in Perfectview. Als CRM-systeem is PerfectView overzichtelijk en praktisch in het gebruik. Info is per klant eenvoudig op te vragen c.q. aan te vullen. Via de app heb je bovendien ook altijd snel de gegevens van al je klanten bij de hand. Als het systeem eenmaal goed is ingericht, pluk je er de vruchten van omdat je nóg efficiënter kunt werken. Ik ga op termijn zeker ook gebruik maken van de koppeling met Mailchimp. De klantondersteuning vanuit PerfectView is prima! Per mail, telefoon of via teamviewer wordt bij problemen steeds snel een oplossing geboden en dat alles, niet onbelangrijk, voor een betaalbare prijs.”

Bevlogen professionals | bijzondere kwaliteiten | boeiende carrières. (meer informatie »).

Betaalbaar én een goede service

Sandy Roozen, Accountmanager van Fermax

Klant Verhaal

“De belangrijkste voordelen van PerfectView CRM Online voor ons zijn: op verschillende locaties toch met één database kunnen werken, de app, de betaalbaarheid én een goede service. Daarnaast is PerfectView de oplossing voor: alle data op één plek en overzicht van commerciële to do’s.”

Fermax is gespecialiseerd in audio en video intercomsystemen. Het combineert kwaliteit en design met installatie- en bedieningsgemak. Fermax wordt in Nederland gedistribueerd door Automatic Signal Rijsenhout BV. (meer informatie »).

De prijs-kwaliteit verhouding is buitengewoon in orde

Brigitte de Groot, Opus-Pro

Klant Verhaal

“Het was ons al snel duidelijk dat wij een betrouwbaar en altijd beschikbare database moesten hebben. PerfectView stelt ons in staat om structuur aan te brengen in onze klantcontacten en dwingt ons ook om gestructureerd te werken. Dit stelt ons in staat om ons te focussen op ons verkoopproces. De prijs-kwaliteit verhouding bij PerfectView is buitengewoon in orde. Dat PerfectView met ons mee kan groeien, was voor ons een grote plus! Tot slot nog de service. Dat is een duim omhoog! Wij zijn in het begin stap voor stap meegenomen. Door de instellingen precies in te stellen conform onze wensen, voelt dit als maatwerk!”

De terreinen waar Opus-Pro zich vooral op begeeft, zijn het detacheren of de werving en selectie van de ICT-er, het plaatsen van Young professionals op het gebied van informatiemanagement bij de overheid, het uitzenden, het detacheren en de werving en selectie van technisch personeel, financiële specialisten, commerciële talenten, juristen en advocaten. (meer informatie »).

Altijd inzicht in bedrijf- en persoonsgegevens

Danielle Spanjers – De Jong, Algemeen Directeur van ResidentieProfs

Klant Verhaal

“Voor ResidentieProfs is het van essentieel belang dat we een betrouwbare en centrale database hebben waar we al onze gegevens van bedrijven en mensen netjes en makkelijk kunnen opslaan en overal weer kunnen inzien, dus ook op het moment dat we niet op kantoor zijn. Hierdoor kunnen we sneller reageren op onze klantvragen. Bovendien hebben we het contact met PerfectView als goed ervaren vanaf het eerste moment en worden hulpvragen netjes en snel afgehandeld. Een fijne bijkomstigheid is het aantrekkelijke tarief.”

ResidentieProfs is een bureau dat gespecialiseerd is in de bemiddeling van vast en tijdelijk personeel, in de coaching van hoog opgeleide professionals en in juridische dienstverlening. (meer informatie »).

Overzichtelijk alle klantinformatie bij elkaar!

Renate Manders, Mind for Marketing

Klant Verhaal

“Als marketingcoach voor het MKB heb ik veel verschillende klanten. Ik wil snel bij mijn klantinformatie kunnen als een klant belt. Ik zie nu precies wat er besproken is; ook al is het langer geleden. Ik kan daar tijdens het telefoongesprek direct op terugvallen. Doordat het een online systeem is, is het overal toegankelijk waar nodig. PerfectView heeft een goed CRM systeem waarbij ik overzichtelijk alle contacten en actiepunten bij elkaar heb staan en het is bovendien voor een kleine ondernemer ook nog eens heel betaalbaar.”

Mind for Marketing is de marketingcoach die zich richt op ondernemers met een passie die willen groeien. (meer informatie »).

Alles op 1 plek, voor iedereen toegankelijk

Ewout Terpstra, DGA bij Liftcentraal

Klant Verhaal

“Eigenlijk is het belangrijkste voordeel van PerfectView CRM voor Liftcentraal dat alles op 1 plek, voor iedereen toegankelijk is. Wij zijn een jong bedrijf en op dit moment intensief bezig met klantenwerving en prospects. Dit doen wij op verschillende manieren. Het is van uiterst groot belang dat alles wat we te weten komen over prospects, op één centrale plek kan worden bijgehouden. Met PerfectView CRM Online slagen wij hier prima in. Wat je veel ziet bij jonge ondernemingen is dat er in beginsel met ‘losse’ systemen wordt gewerkt. Zodra de organisatie gaat groeien wordt het een ‘probleem’ om dit in een (CRM) systeem te vatten. Er gaat dan veel tijd in zitten. Wij hebben er bewust voor gekozen om van nul af aan met een professioneel CRM systeem te gaan werken. Met PerfectView CRM Online voorkomen wij dus mogelijke problemen voor de toekomst.”

Wij doen alles wat nodig is voor het uitvoeren van liftonderhoud, reparaties en moderniseringen. Voor een zorgeloos goede service bent u bij ons aan het juiste adres: Liftcentraal stelt Ú weer centraal. (meer informatie »).

PerfectView: snel en efficiënt

Ronald Broekhuijzen, company owner at Necto Systems BV

Klant Verhaal

“De product- en dienstverlening van Necto Systems staat voor snel, efficiënt en betrouwbaar. Net als in onze business, verwachten we ook van ons backoffice systeem snelheid en efficiëntie. PerfectView vult dit voor ons meer dan prima in. Het systeem is intuïtief opgezet en voor ons vanaf ieder plek op de wereld en vanaf iedere PC te benaderen en stelt ons in staat 24/7 te reageren op onze klantwensen. De basisinrichting was snel gedaan en we zullen ons de komende tijd nog verder gaan verdiepen in alle mogelijkheden, maar voor nu zijn wij zeer content met de werking van PerfectView.”

Necto is de full service KNX leverancier op gebied van gebouwautomatisering, LED verlichting en Audio systemen. Exclusief merkendealer van o.a.: MDT, Divus, purSonic, Trivum, TENSE, Ubisys en LTG (meer informatie »).

Beter klanten helpen door een betere uitwisseling van gegevens

Jacco de Vries, Rotagraphic

Klant Verhaal

“Het belangrijkste voordeel van PerfectView is dat we door een betere uitwisseling van gegevens onze klanten beter kunnen helpen. Doordat onze mensen veel onderweg zijn spreken we elkaar vooral telefonisch en dan gaat informatie nogal eens verloren. Met PerfectView kunnen we ook onderweg de informatie over onze klanten aanvullen en raadplegen en verloopt de interne communicatie beter.

Een probleem dat PerfectView oplost is de toegang tot informatie onderweg. Met PerfectView hoeven we geen papieren offertes e.d. mee te nemen en hebben we altijd de actuele versie bij de hand..”

Laat de specialisten van Rotagraphic u informeren over de mogelijkheden, de begrenzingen, de kosten maar vooral de kansen die digitale drukpersen u bieden. (meer informatie »).

Continu bouwen aan de relatie met onze gewaardeerde klanten

Sven E. Gutker de Geus, programmamanager van ZorgvoorKennis

Klant Verhaal

“De doelgroep van ons onderwijsinstituut ZorgvoorKennis bestaat uit 393 gemeenten en ruim 900 zorgorganisaties. Het is goed om de beslissers en de cursisten bij deze organisaties te kennen en te volgen. Een goed CRM is hierbij onmisbaar. De gegevens veranderen voortdurend, het is zaak om alles goed bij te houden. Met PerfectView hebben wij een systeem dat is gekoppeld aan Outlook. Ieder nieuw contact of iedere mutatie kunnen wij eenvoudig en snel invoeren. Daarmee bouwen wij continu aan de relatie met onze gewaardeerde klanten!”

ZorgvoorKennis is specialist als het gaat om nascholingen voor zorgorganisaties en gemeenten. Bij ZorgvoorKennis zijn ervaren trainers aangesloten die deels werkzaam zijn in het werkveld en deels in het post-initieel onderwijs! (meer informatie »).

Structuur in de werkzaamheden van onze verkoopafdeling

Sjef Matthijssen, Salesmanager van Hermes Isolatiepanelen

Klant Verhaal

“Omdat wij PerfectView op maat hebben ingericht, is er structuur aangebracht in de werkzaamheden van onze interne verkoopafdeling. Daardoor kan er meer werkvolume verzet worden binnen de dagelijks beschikbare uren. M.a.w. wij zijn nu in staat meer omzet te genereren tegen dezelfde kosten. D.m.v. het genereren van maatwerk weergaves kunnen wij nu relevante informatie genereren zowel over onze klanten en prospects als over het de verschillende fases in het verkooptraject. Opgeloste problemen: 1. Vóór het PerfectView tijdperk was managementinfo beschikbaar met een beperkt inzicht in de resultaten van het verkooptraject, waardoor er nauwelijks (gerichte) stuurmaatregelen getroffen konden worden. 2. Relatief veel menskracht nodig op onze interne verkoop afdeling.”

Hermes Isolatiepanelen is een onafhankelijke servicegerichte producent van en groothandel in dak- en wandisolatiepanelen en dak- en wand beplating. Zij leveren u het complete pakket voor de bekleding van een gebouw: panelen, zetwerk, bevestigingsmiddelen, deuren en overige accessoires. (meer informatie »).

Geen informatie meer overtikken

Danny Damen, Taakveldcoördinator Het Nederlandse Rode Kruis

Klant Verhaal

“Wij gebruiken PerfectView om dossiers op te bouwen van onze vrijwilligers, evenementen waar wij eerste hulp verlenen en projecten. Aan de hand van PerfectView kunnen we alle contacten met vrijwilligers, leveranciers en klanten onderhouden. Maar ook dat wanneer een kandidaat vrijwilliger zich aanmeld deze automatisch in het systeem staat. We hoeven geen informatie meer over te tikken.”
Het Rode Kruis helpt altijd, iedereen en overal om menselijk leed te helpen voorkomen of te verzachten. Deze taak kunnen we alleen vervullen met steun van mensen zoals u. Kom in actie en word vrijwilliger of steun ons werk met uw gift​. (meer informatie »

Alle informatie overzichtelijk terug te vinden

Evelyn van Veldhuizen, Assistent Manager van Multiliften B.V.

Klant Verhaal

“Functioneel compleet datasysteem waarin alle informatie overzichtelijk terug te vinden is. Tevens een groot voordeel voor ons, overzichtelijke onderverdeling in bedrijven en de daarbij behorende particulieren. Wij werken veel met Gemeenten e.d. die verantwoordelijk zijn voor plaatsingen van liften bij particulieren. Hierin is een makkelijk overzicht te maken. Tevens willen wij benadrukken, dat indien er iets is PerfectView een prima service verleent tot het probleem ook daadwerkelijk is opgelost.”

Multiliften levert: personenliften. huisliften, goederenliften, autoliften, liften op maat, aluminium schachten, stalen schachten en 24/7 servicedienst (meer informatie »).

Met PerfectView kunnen wij de leads volgen en aan elkaar doorgeven

Martin Tjallinks van Meervaardig

Klant Verhaal

“Wij hadden nog geen systeem waar alle informatie betreffende acquisitie centraal werd opgeslagen. Nu met PerfectView hebben wij een systeem waar eenieder de leads kan volgen en eventueel aan elkaar kan doorgeven. Natuurlijk zijn wij ook van plan de andere onderdelen van PerfectView te gaan gebruiken, maar de nadruk ligt op de acquisitie werkzaamheden om deze inzichtelijk te krijgen..”

Meervaardig bestaat uit een team van enthousiaste professionals, met ieder hun eigen specialiteit op het gebied van Personeel & Organisatie.

Dankzij PerfectView kunnen wij efficiënter werken

Mirjan Heijnen van All Art Design

Klant Verhaal

“Door het gebruik van PerfectView hebben wij nu een duidelijk overzicht van al onze klanten en prospects. Gegevens, verslagen en taken worden samen op één plaats bijgehouden. Op die manier is klanteninformatie gemakkelijk op te vragen door onze medewerkers, en omdat het een on-line systeem is, kan dit waar en wanneer men maar wil.  Zo wordt er snel en overzichtelijk gewerkt!’ Onze medewerkers kunnen nu binnen een handomdraai alle gegevens van een klant/prospect checken en hebben overzichtelijk wat de kenmerken van verschillende (potentiële) klanten zijn. Hierdoor kunnen we efficiënter werken.”

All Art Design is specialist in decoreren, etaleren en presenteren. Enkele mooie voorbeelden: Monkey Town, ICI Paris XL, Cartier, Ritel, Extrema Outdoor. (meer informatie »).

Met PerfectView hebben wij een compleet overzicht

Dennis de Jong, owner/CEO van DJP Media Steenwijk

Klant Verhaal

“Met Perfectview CRM Online hebben wij al onze gegevens van onze klanten op één centrale plek. Vanuit deze plek onderhouden we al het klanten contact en projecten. Wij hebben nu een compleet overzicht van wat er gaande is bij een klant en wanneer er voor het laatst contact is geweest met een klant. Wij zitten in een vrij competitieve markt waarbij je relatie met een klant zeer belangrijk is. Tevens worden nu offertes, facturen en afspraken op een centrale plek vastgelegd die vanaf iedere locatie bereikbaar zijn.”

DJP Media is specialist in webdesign, video en grafisch ontwerp. (meer informatie »).

Al onze klantgegevens lopen via PerfectView

Marcel Slikker van Texeltours

Klant Verhaal

“Ons bedrijf bestaat uit meerdere bedrijfsonderdelen; Evenementenbureau Texel, Dagje Texel en Texeltours; en heeft vele klantgegevens en correspondentie die wij sinds 2012 bijhouden in PerfectView. Het gebruik van het systeem geeft ons overzicht en vergemakkelijkt de taken binnen onze bedrijfsonderdelen. In enkele klikken heeft een (nieuwe) klant een mogelijkheid tot een nieuwsbrief ontvangen, een reserveringsbevestiging of gewoon eenvoudigweg een mail met de juiste aanhef. Reden temeer dat wij actief gebruiker zijn op het eiland Texel en ook PerfectView promoten bij onze klanten en leveranciers!”

Texeltours verzorgt taxi- en touringcarvervoer. Tienduizenden volwassenen en kinderen stapten al bij Texeltours in. (meer informatie »).

Prima functionaliteit voor een goede prijs

Kees Meijnen, Commercial director bij Stiels B.V.

Klant Verhaal

“Het bestaande ERP-systeem had geen goede CRM-module. PerfectView lost dit tegen lage kosten prima op. PerfectView CRM Online heeft als voordelen dat het prima functionaliteit voor een goede prijs betreft, een cloud-oplossing is voor ons ook prettig evenals de mobiele toegankelijkheid.”

Stiels levert een bijdrage aan een duurzame en leefbare buitenruimte door het beschikbaar maken, beheren en eventueel financieren van hoogwaardig straatmeubilair. Ze zijn sterk in maatwerk, maar leveren ook prachtige standaardproducten. (meer informatie »).

Diversiteit aan functionaliteit en koppelingen tegen betaalbaar tarief

Sander Jongsma, co founder van Go Build IT

Klant Verhaal

“Na het vergelijken van verschillende CRM pakketten, hebben wij voor PerfectView gekozen. Dit mede om het volgende: persoonlijk en goed contact vanaf het eerste moment, diversiteit aan functionaliteiten en koppelingen (all-in-one pakket) tegen een betaalbaar tarief. Wij waren op zoek naar een pakket dat perfect aansluit op onze bestaande en toekomstige software. Met PerfectView worden gegevens vanuit het boekhoudpakket (Twinfield), website (via webformulier) en eigen softwareproduct (via API) automatisch gesynchroniseerd. Hierdoor zijn onze gegevens altijd en overal up-to-date. Door de combinatie van deze pakketten is een efficiënte digitale administratie eenvoudig haalbaar.”

Een mobiele oplossing voor de bouwsector; Bouw7 van Go build IT is ontwikkeld om de gehele bouwindustrie te ontzorgen op het gebied van administratie, planning en beheer. (meer informatie »).

Precies van elkaar weten wat het laatste contact is geweest

Maurits van der Goes, partner van Tallo

Klant Verhaal

“Het is van essentieel belang dat wij heel precies van elkaar weten wat het laatste contact is geweest met opdrachtgevers, zodat onze vervolgacties raak zijn. Daarnaast is het van belang om 1 centrale database te hebben waar alle gegevens van bedrijven en mensen zijn opgeslagen, want in de kern bestaat ons product uit het mobiliseren van ons netwerk. Wij gebruiken slechts een klein deel van de functionaliteit van PerfectView en ontdekken iedere dag nieuwe mogelijkheden!”

TALLO is een 4-man consultancy bureau. Zij richten zich op business development/business acceleration van hun opdrachtgevers in hun markten, waarbij zij soms alleen, maar vaker met elkaar gezamenlijk aan de slag gaan. (meer informatie »).

Goed overzicht en support. En dat voor die prijs!

Ton Westland, CEO van Kerstmarkt Midden Nederland

Klant Verhaal

“Ik was tijdens de testperiode aangenaam verrast over de mogelijkheden van het systeem en de service van PerfectView. Dacht toen nog; “Dat doen ze om mij binnen te halen, kritisch blijven”. Maar heb dit inmiddels aangeschaft, twee gratis trainingen gehad, nog steeds word ik prima geholpen en kan ik eenvoudig hulp vragen. En dat voor die prijs! PerfectView lost mijn probleem op van slecht overzicht en weinig structuur. Een grote, sterk groeiende klantenkring dreigde onoverzichtelijk te worden. Met de juiste druk op de knoppen, kan ik nu alles overzien, word ik op acties en agendapunten gestuurd, zoals ik dat zelf wilde, omdat ik het er zelf ingezet heb!”

Voor een grote gezellige Kerstmarkt naar het buitenland afreizen? In 2015 is dat nergens meer voor nodig, dan is er Kerstmarkt Midden Nederland! (meer informatie »).

Alles centraal geregeld

Jeroen Schipper, EARTH Concepts

Klant Verhaal

“Wij hebben nu een systeem waar alles centraal geregeld is. De job wordt makkelijker voor onze sales- en accountmanagers. We kunnen binnen een handomdraai de geschiedenis van een klant checken en hebben overzichtelijk wat de kenmerken van verschillende (potentiële) klanten zijn. Ook kunnen we hopelijk in de toekomst makkelijk inzichtelijk maken wat de voorgang van bepaalde account/salesmanagers is.

Verder liepen we nog wel eens tegen het probleem aan dat sales / accountmanagers bij potentiële klanten binnen stapten waar iemand al eens eerder was geweest. Dit lossen we met het CRM op omdat iedereen van tevoren een klant op zoekt. Ook zijn we ons bestand aan het uitbreiden zodat de acquisitie goed gepland kan worden.”

EARTH Concepts vraagt iedereen haar producten te drinken, zoals EARTH Water, EARTH Coffee en EARTH Tea. 100% van de nettowinst die ze namelijk realiseren met de verkoop van deze producten, dragen ze af om waterprojecten te financieren. Ze investeren het geld in duurzame watersystemen in gebieden waar dit het hardst nodig is. (meer informatie »).

Optimaal inzicht

Nicolette van Dorp, Managing partner en coach van Van der Mijn & Van Dorp

Klant Verhaal

“PerfectView verschaft ons als ‘Virtual agency’ optimaal inzicht in waar we ons mee bezig houden. Alle mogelijke verkooptools zijn nu eindelijk helder inzichtelijk voor ons waardoor onze sales veel effectiever wordt!”

Ervaringsdeskundige en resultaatgerichte specialisten in talentontwikkeling, loopbaanmanagement en outplacement, met oog voor de individuele mens en de organisatie. Nicolette en haar collega’s begeleiden zowel professionals als (hoger) management, directie en bestuur.

CRM is essentieel

Helma Lensen-Aertssen, CEO van Goacid

Klant Verhaal

“Sinds kerst ben ik gaan werken met PerfectView CRM. Dit was een bewuste keuze. Niet alleen de keuze voor dit pakket was bewust (ik heb er heel veel vergeleken) maar ook de timing was bewust. Het betekende namelijk dat ik in het nieuwe jaar in het CRM systeem kon gaan beginnen, wat me hopelijk veel werk zou besparen. Plus het feit dat ik vanuit ‪Excel veel kon importeren werkte in hun voordeel.

‎Doordat ik zelf veel in Excel werk kon ik gelukkig al veel informatie en contactgegevens zo importeren. Dit bespaart weliswaar veel tijd, maar er blijft veel handmatig werk inzitten om te zorgen dat alle informatie keurig op een plek staat. Dat neemt niet weg dat ik straks veel ‪efficiënter kan werken, wat me dan weer wel veel tijd gaat besparen.

‎Wanneer je met een eigen ‪‎onderneming start is het belangrijk om een aantal afwegingen voor jezelf te maken. Welke software heb je bijvoorbeeld écht nodig? Soms lijkt iets overbodig, zoals een CRM systeem, maar blijkt het achteraf toch essentieel te zijn. Niet alleen om alle contactgegevens overzichtelijk te hebben, maar ook om de werkzaamheden in te plannen en om bijvoorbeeld nieuwsbrieven te versturen, een administratie bij te houden en rapportages te maken.”

Goacid is voor Acquisitie en Sales voor ZZP en MKB.

Goede prijs / kwaliteitsverhouding

Peter Bevelander, AutoRedigo

Klant Verhaal

“Wij zijn een klein bedrijf en hebben gekozen voor PerfectView omdat het een goede prijs/kwaliteitverhouding heeft. Het programma is niet duur en tóch biedt het alle mogelijkheden die je maar kan wensen. PerfectView is goed toegankelijk en overzichtelijk. De lay-out is eenvoudig gehouden. Alle belangrijke informatie van bedrijven, contactpersonen maar ook van de activiteiten die ondernomen zijn, staat duidelijk weergegeven achter diverse tabbladen. In de agenda in iCloud en/of Outlook worden de activiteiten met een reminder weergegeven, reuzehandig! Dit alles maakt het voor ons erg eenvoudig om PerfectView te gebruiken om onze verkoopactiviteiten in bij te houden en op te volgen.”

AutoRedigo helpt bedrijven om inzicht te krijgen in de tijd en kosten met betrekking tot het beheer van de mobiliteit en het wagenpark. In de praktijk blijken hier enorme besparingen behaald te kunnen worden. (meer informatie »).

PerfectView draagt bij aan een betere meer openheid en structuur

Sonja Van Der Molen, Manager Sales & Marketing van Aldivèr Uitzendbureau B.V.

Klant Verhaal

“Het belangrijkste voordeel van PerfectView CRM Online is: dat we door PerfectView in onze organisatie in te zetten we zaken inzichtelijk hebben gemaakt. De black box is weg en mensen kunnen nu aangestuurd worden. We kunnen samen nadenken over hoe we prospects benaderen en over de streep trekken. Daarnaast is het een stuk makkelijker in door te plannen, waardoor niet meer het gevoel ontstaat dat er iets vergeten wordt. PerfectView draagt in ons geval bij aan meer openheid en structuur.”

Aldivèr Uitzendbureau: voor het ter beschikking stellen van arbeidskrachten alsmede het verlenen van arbeidsbemiddeling. (meer informatie »).

Inzicht in alle activiteiten

Jan-Boudewijn Bunt, Carrière vormgever van OCD Opleidingen

Klant Verhaal

“Omdat wij het Nieuwe Werken omarmen, waren wij op zoek naar software die ons ondersteunt in onze commerciële activiteiten en het mogelijk zou maken om “overal” inzicht in onze activiteiten te hebben. Wij hebben dat met PerfectView gevonden. Het omzetten van ons vorig CRM pakket naar PerfectView ging soepel en ook werkt het goed samen met de iPad. Het uiterlijk en de functionaliteiten spreken ons erg aan, ook de koppelingen met Word worden hoog gewaardeerd. Kortom, wij zijn meer dan tevreden over de overstap naar PerfectView.”

Binnen OCD opleidingen geloven ze in het versterken van organisaties door middel van aandacht en meesterschap. (meer informatie »).