PerfectView is de grootste zelfstandige Nederlandse CRM producent en geheel ingericht op het ondersteunen van organisaties bij het in gebruik nemen en succesvol zijn met CRM. Naast productontwikkeling en innovatie is support / service ons belangrijkste speerpunt. Voor ons is het een concept dat wij dagelijks bijschaven.

Contact PerfectView CRM

Support volgens PerfectView is:

  • Geheel gratis
  • Nederlandstalig (en Engelstalig als dat van toepassing is)
  • Bereikbaar via de [Help mij] knop in de applicatie
  • Op werkdagen (ma-vr) tussen 8.30 en 17.30 uur
  • Wij streven naar opvolging binnen een uur

Waarom?

Het succes van CRM staat of valt met het gebruik door iedereen, dus we willen graag elke gebruiker op weg helpen en houden zonder daarbij gehinderd te worden door betaalde of gelimiteerde ondersteuningscontracten. Wij nemen de tijd voor elke gebruiker.

We hebben graag contact met onze gebruikers, zo leren we wat ze nodig hebben om steeds succesvoller te zijn. We hebben zelf een hekel aan buitenlandse helpdesken, telefoon computers, helpdesken die niet terugbellen en we houden er ook niet van om eindeloos in de wacht te staan.

Bij de zogenaamde gratis CRM software uit het buitenland moet je betalen voor gelimiteerde Engelstalige support/service die vaak duurder is dan de software. Wij vinden dat niet logisch en ook niet bijdragen aan het succes van CRM in je organisatie.

Lees meer over de visie van PerfectView op support en meer »

PerfectView Windows

Voor telefonisch en online support (maandag tot vrijdag tussen 8.30 uur en 17.30 uur), veelgestelde vragen met antwoorden en het downloaden van bijvoorbeeld handleidingen of updates kunnen klanten rekenen op de steun van PerfectView. Hieronder volgen korte toelichtingen en relevante links.

  • Kennisbank (link tijdelijk niet beschikbaar)
    De kennisbank biedt vaak de oplossing van uw probleem.
  • Downloadcentrum
    In het downloadcentrum kan je updates downloaden en de
    aandachtspunten voor het installeren lezen.