Veelgestelde vragen PerfectView CRM online

Hieronder staan korte en krachtige antwoorden op veelgestelde vragen met betrekking tot PerfectView CRM Online. Als je meer wilt weten over de vraag of het antwoord, klik dan -indien van toepassing- op ‘Meer informatie’.

Gebruikers(licenties) verwijderen / opzeggen

Hoe kan ik opzeggen? Hoe verwijder ik gebruikerslicenties?

On-premise software van PerfectView

Wat is de laatste versie?

Algemeen

Wat heb ik nodig om te kunnen werken met PerfectView CRM Online?

Devices waar PerfectView op werkt

Je kan PerfectView in onze CRM Cloud gebruiken als je over een desktop, laptop, tablet of smartphone (Android & iPhone) met internetverbinding beschikt.

Over welke functionaliteiten beschikt PerfectView CRM Online?

PerfectView features

Functionaliteiten voor ondersteuning van Relatiebeheer, Sales, Marketing & Klantenservice. Bekijk alle functionaliteiten van PerfectView.

Hoeveel bedraagt de standaard data opslag?

Onbeperkte opslag

Bij PerfectView CRM Online kan je gebruik maken van onbeperkte data opslag.

Kan ik het aantal gebruikers uitbreiden?

Meer gebruikers toevoegen

Je kan onbeperkt uitbreiden met gebruikers. Neem voor meer informatie contact met ons op. Uitbreiden kan je ook heel gemakkelijk zelf doen.

Hoelang duurt de implementatie?

Opstarten

Er is geen technische implementatie noodzakelijk, je start direct in je eigen omgeving in de cloud. Uiteraard geven we je graag advies over de implementatie van CRM binnen je organisatie.

Hoe verhoudt PerfectView zich tot vergelijkbare pakketten?

Nederlands CRM systeem

PerfectView is -in tegenstelling tot bijvoorbeeld Salesforce / Microsoft / Zoho / Teamleader – van Nederlandse bodem en ondersteunt op een unieke manier in Relatiebeheer, Sales, Marketing & Klantenservice.

Hoe kan ik zelf de kracht van PerfectView CRM Online ervaren?

Start direct gratis

Door de voordelen van PerfectView te ervaren in een gratis testaccount.

Welke organisaties maken gebruik van PerfectView CRM Online?

PerfectView voor elke branche

Kleine, middelgrote én grote organisaties op MKB, non-profit en overheidsgebied.

Waar kan ik inloggen?

Inloggen

Via https://online.perfectview.nl of door op de inloglink ‘aan de bovenkant van de website te klikken.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord kwijt ben?

Wachtwoord vergeten PerfectView

Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten‘ op het aanmeldscherm https://online.perfectview.nl.

Hoe kom ik in het bezit van een gebruikersnaam en wachtwoord?

Inloggen bij PerfectView

Begin met een gratis testaccount of laat je collega (beheerder) je als gebruiker aanmaken indien je organisatie al gebruik maakt van PerfectView CRM Online.

Wanneer is PerfectView bereikbaar voor hulp?

Openingstijden PerfectView

Op werkdagen (ma-vr) tussen 08.30 uur en 17.30 uur door in PerfectView CRM Online op ‘Help mij’ (groene knop aan de rechterkant van het scherm) ‘Stel een vraag’ te drukken of contact op te nemen via telefoonnummer 0887 – 751 305.

Waar kan ik de voorwaarden vinden?

PerfectView Voorwaarden Nederland

Hier vind je de voorwaarden van PerfectView voor een online overeenkomst.

Wat zijn belangrijke nummers?

BANK, IBAN, BTW en KVK

  • Bank : Rabobank 38.18.89.319
  • IBAN : NL50RABO0381889319
  • BIC : RABONL2U
  • KvK : 27247845
  • BTW : NL8103.38.518.B01

Waar is PerfectView lid van?

PerfectView is lid van:

  • MVO Nederland – met betrekking tot maatschappelijk verantwoord ondernemen.
  • PvKO – met betrekking tot klantgericht ondernemen.

Is PerfectView actief op social media?

Social media accounts van PerfectView

Editie & Prijs

Hoeveel edities zijn er van PerfectView CRM Online?

Cloud based CRM

Er is maar één editie.  Alle updates en nieuwe functionaliteiten zijn inbegrepen.

Wat kost PerfectView CRM Online?

Prijzen PerfectView

  • PerfectView testaccount is gratis (14 dagen testen met volledige CRM functionaliteit). 
  • PerfectView investeert in beginnende CRM gebruikers met een blijvende korting voor 1 tot en met 5 gebruikers a € 10,- per gebruiker per maand (facturatie per jaar)
  • Je werkt met 5 gebruikers met korting in je account? Dan kan je uitbreiden met gebruiker 6 en verder tegen het scherpste tarief in de CRM markt a € 25,- per gebruiker per maand.
Start direct gratis

Klant worden?

Wat houdt het in

Vanaf een betaalde account (na de 14 dagen testperiode) ga je -door op ‘Klant worden?’ te drukken in PerfectView CRM Online- een jaarcontract aan met een begin- en einddatum. Je kunt op elk moment extra gebruikers(licenties) toevoegen. Je ontvangt dan een factuur om bij te betalen tot aan de einddatum van het contractjaar. Je kan ook op elk moment gebruikers(licenties) verwijderen. Je ontvangt dan geen credit voor het lopende contractjaar i.v.m. verplichtingen die PerfectView aangaat voor je CRM account.

Hoe vindt de facturering plaats?

Facturering per jaar

Per jaar vooruit; je ontvangt dan ook geen credit voor niet gebruikte licenties o.i.d. in verband met verplichtingen die wij zijn aangegaan.

Features

Op welke manier krijg ik ondersteuning bij Relatiebeheer?

Relatiebeheer features

Relatiebeheer is de kern van je CRM systeem. We ondersteunen je bijvoorbeeld met het relatienetwerk, documentbeheer en sjablonen.

Op welke manier krijg ik ondersteuning bij Sales?

Sales features

Sales is een van de meest gebruikte oplossingen van een CRM systeem. We ondersteunen je bijvoorbeeld met leadopvolging, salestrajecten en offerteregistratie.

Op welke manier krijg ik ondersteuning bij Marketing?

Marketing features

Marketing is een van de basis oplossingen van een CRM systeem. We ondersteunen je bijvoorbeeld met kenmerken, selecties en mailings.

Op welke manier krijg ik ondersteuning bij Klantenservice?

Klantenservice features

Klantenservice is een toegevoegde waarde van de CRM systeem. We ondersteunen je bijvoorbeeld met, ticketing, supportvragen en klachten.

Waar vind ik een lijst met alle features?

De functionaliteiten van PerfectView

Alle features van PerfectView vind je hier in een overzicht.

Mobiel gebruik

Kan ik PerfectView op een Android toestel gebruiken?

Android app

Ja, je kan PerfectView op een Android toestel gebruiken.

Kan ik PerfectView op de iPhone of iPad gebruiken?

Apple app

Ja, je kan PerfectView op de iPhone of iPad gebruiken.

Windows- / Mac-gebruik

Werkt PerfectView i.c.m. Windows én Mac

Windows versus Mac

Ja, PerfectView CRM Online werkt in combinatie met Windows én Mac. Kijk voor meer informatie ook op:

Zelf doen

Wat kan ik allemaal zelf doen in PerfectView CRM Online?

Dit kan je zelf doen:

  • extra gebruikers(licenties) toevoegen
  • sjablonen aanmaken en aanpassen
  • keuzelijsten aanpassen
  • instellingen bepalen
  • rechten bepalen
  • en nog veel meer, neem contact met ons op voor meer informatie

Updates

Hoe kom ik aan nieuwe updates?

Updates van het CRM systeem

PerfectView zorgt voor updates door regelmatig nieuwe functionaliteiten en verbeteringen door te voeren. Klanten worden hierover geïnformeerd via de website. Wil je meer lezen over onze recente wijzigen? Lees dan ons blog.

Hoe kom ik erachter wat er is toegevoegd met een update?

Product Update blog

PerfectView publiceert productnieuws zodat je weet wat de vernieuwingen en verbeteringen zijn. Deze kan je raadplegen op onze website onder Blog > Product Update.

Ondersteuning

Hoe kan ik zelf leren om PerfectView goed te kunnen gebruiken?

Helpsliders

PerfectView is eenvoudig in gebruik, zeker als je gewend bent te werken met computers. Voor specifieke vragen kan je screenshots met markeringen en begeleidende teksten raadplegen in PerfectView CRM Online (via ‘Help mij’ ‘Helpsliders’). Uiteraard kunnen we je ook helpen via onze onbeperkte gratis helpdesk.

Kan ik een beroep doen op helpdeskondersteuning?

Gratis onbeperkte support

Je kan altijd terecht bij de professionals van onze gratis Servicedesk o.a. door op de groene ‘Help mij’ knop te drukken in PerfectView (rechterkant van het scherm). Je stelt je vraag en geeft aan of je het antwoord via telefoon of mail wilt ontvangen.

Browser

Welke eisen worden er gesteld aan de browser?

Voorkeur webbrowser

PerfectView CRM Online werkt met Chrome, Firefox, Internet Explorer en Safari.

Beveiliging (data)

Worden er back-ups gemaakt?

Back-ups goed geregeld

PerfectView zorgt ervoor dat er back-ups worden gemaakt van je data. Dit gebeurt regelmatig. Wil je hier meer over weten, neem dan contact met ons op.

Waar staat mijn data?

Data locatie PerfectView CRM Online

Je data staat bij het Nederlandse Claranet in Eindhoven dat garandeert dat PerfectView optimaal ‘performed’, in een veilige omgeving en volgens de eisen die je business er aan stelt.

Hoe zorgt PerfectView voor veiligheid?

CRM veiligheid

Wat doen wij

– wij zullen nooit per e-mail of per telefoon vragen om vertrouwelijke informatie, zoals gebruikersnaam of wachtwoord
– het adres betreft een https-adres : HyperText Transfer Protocol Secure, afgekort HTTPS, is een uitbreiding op het HTTP-protocol met als doel een veilige uitwisseling van gegevens. Bij gebruik van HTTPS worden de gegevens versleuteld, waardoor het voor een buitenstaander, bijvoorbeeld iemand die afluistert, onmogelijk zou moeten zijn om te weten welke gegevens verstuurd worden
– alleen de gebruiker kent zijn eigen gebruikersnaam in combinatie met zijn wachtwoord
– wachtwoorden zijn (zelf) aan te passen
– er kunnen IP-adressen opgegeven worden waarvandaan er ingelogd kan en mag worden

Wat vragen wij van onze gebruikers

– controleer het adres in de adresbalk bovenaan het venster van je browser
– controleer of de site zich in de beveiligde modus bevindt
– meld alle fouten die je opmerkt
– als je PerfectView wenst te verlaten, adviseren wij je dit te doen door uit te loggen en niet door zomaar je browser te sluiten
– laat je computer niet onbeheerd achter en vermijd het gebruik van computers waarvan je niet zeker bent of ze wel voldoende beveiligd zijn

Is er een pentest gedaan?

Penetratietest Prefectview CRM Online

Ja, PerfectView software wordt jaarlijks getoetst op kwetsbaarheden door het onafhankelijke en geaccrediteerde Northwave met behulp van een penetratietest (of pentest). De conclusie is tot nu altijd geweest dat PerfectView voldoende adequaat is beveiligd om weerbaar te zijn tegen digitale aanvallen; een coverletter is daarvan het bewijs.

Moet PerfectView voldoen aan de Patriot Act?

De Patriot Act is niet van toepassingen op PerfectView

Nee, in tegenstelling tot Amerikaanse bedrijven als Salesforce, Google en Microsoft hoeft het Nederlandse PerfectView haar klantgegevens en CRM klantdatabases niet te overleggen aan de Amerikaanse overheid op eerste verzoek. Jouw gegevens zijn bij PerfectView dus 100% veilig en kunnen niet in handen vallen van een (buitenlandse) overheid.

Upgraden (klant worden)?

Hoe kan ik klant worden?

Klant worden van PerfectView

We verwelkomen je graag als klant van PerfectView. Dit kan op verschillende manieren.

  1. Door in PerfectView CRM Online op ‘Klant worden?’ te klikken en de stappen in het korte stappenplan te doorlopen.
  2. Door je ontvangen offerte van PerfectView CRM Online digitaal te ondertekenen

Blijft de data uit mijn testaccount bewaard als ik klant word?

Upgraden naar een betaald account

Als je upgrade naar een betaald account (via ‘Klant worden ?’ in het linkermenu in PerfectView), dan blijft de ingevoerde data uit je testaccount bewaard.

Gebruikers(licenties) verwijderen / opzeggen

Hoe kan ik opzeggen?

Werkwijze opzegging PerfectView CRM Online

Dit dient te gebeuren:

1 – Minimaal drie (3) maanden vóór de datum van de factuur voor de volgende termijn

2 – Aangetekend via post (De Waterman 2, 5215 MX ’s-Hertogenbosch) of per e-mail (info@perfectview.nl)

 

Meer informatie

Lees meer over de beëindiging van je overeenkomst in onze voorwaarden, waarmee je akkoord bent gegaan bij het aanvragen van het account (punt 20, Klik hier)

 

Waarom moet je op deze manier opzeggen

• Wij willen dat je tijdig opzegt, omdat wij anders (financiële) verplichtingen aangaan voor je CRM account.
• Wij willen dat je schriftelijk opzegt, omdat het om jouw belangrijke (klant)gegevens gaat. Wij vinden het onze plicht en uw recht om hier uiterst zorgvuldig mee om te gaan en wij kunnen het ons niet veroorloven één fout te maken. Wij doen dit dus in het belang van u en alle andere klanten!
• Wij leggen de verantwoordelijkheid voor het opzeggen bij jou, omdat wij op deze manier zo min mogelijk mensen hoeven in te zetten waardoor we de prijzen laag kunnen houden.

Inmiddels gebruiken duizenden organisaties PerfectView CRM Online. Om er voor te zorgen dat alles voor onze klanten goed geregeld is (beschikbaarheid, beveiliging, toegang, gratis data opslag én ondersteuning e.d.), moeten we streng zijn in het hanteren van onze voorwaarden en procedures.

Hoe verwijder ik gebruikerslicenties?

Werkwijze gebruikerslicenties

Om er voor te zorgen dat je een factuur met het juiste aantal gebruikerslicenties krijgt, moet je als volgt handelen.

1-Minimaal één (1) dag vóór de datum van de factuur voor de volgende termijn actie ondernemen.

2-Door het benodigde aantal gebruikers te verwijderen via ‘Instellingen (oranje knop met wit tandwiel aan de rechterkant van het scherm in PerfectView)  > Applicatie instellingen > Licenties > Gebruikers’. Selecteer de juiste medewerker en druk op het ‘-‘ teken in de menubalk en volg de stappen in de wizard (o.a. om relaties en activiteiten over te zetten).

3-Door schriftelijk via post (De Waterman 2, 5215 MX ’s-Hertogenbosch), e-mail (info@perfectview.nl) of ‘Help mij’ (groene knop met wit vraagteken aan de rechterkant van het scherm in PerfectView CRM Online) het nieuwe aantal gebruikers door te geven

 

Meer informatie

Lees meer over de tarieven: kosten en betaling in onze voorwaarden, waarmee je akkoord bent gegaan bij het aanvragen van het account (punt 3, : Klik hier)

 

Waarom moet je op deze manier downgraden?

• Wij willen dat je tijdig downgrade, omdat wij anders (financiële) verplichtingen aangaan voor je CRM account.
• Wij willen dat je dit schriftelijk doet, omdat het om je belangrijke (klant)gegevens gaat. Wij vinden het onze plicht en je recht om hier uiterst zorgvuldig mee om te gaan en wij kunnen het ons niet veroorloven één fout te maken. Wij doen dit dus in het belang van je en alle andere klanten!
• Wij leggen de verantwoordelijkheid bij jou, omdat wij op deze manier zo min mogelijk mensen hoeven in te zetten waardoor we de prijzen laag kunnen houden.

Inmiddels gebruiken duizenden organisaties PerfectView CRM Online. Om er voor te zorgen dat alles voor onze klanten goed geregeld is (beschikbaarheid, beveiliging, toegang, gratis data opslag én ondersteuning e.d.), moeten we streng zijn in het hanteren van onze voorwaarden en procedures.

Talen

In welke talen kan ik PerfectView CRM Online gebruiken?

Talen in PerfectView CRM Online

Je kan PerfectView CRM Online in het Nederlands, Engels en Duits gebruiken. Neem voor meer informatie contact met op ons.

Contract en gegevens

Hoe kan ik factuurgegevens wijzigen?

Wijzig zelf je factuurgegevens

Klik rechts in PerfectView CRM Online op Instellingen > Applicatie instellingen > Licenties > Mijn contract gegevens (je hebt beheerdersrechten nodig) & vul je eigen wachtwoord in. Druk vervolgens op [+] Contractinformatie > Factuurgegevens; hier kan je jouw organisatienaam / factuuradres en eventueel het BTW nummer wijzigen (afhankelijk van het land) en de regel (onder de naam) benutten voor een inkoopnummer of kenmerk / referentie.

Hoe kan ik contactpersoon gegevens wijzigen?

Wijzigingen doorvoeren

Klik rechts in PerfectView CRM Online op Instellingen > Applicatie instellingen > Mijn contract gegevens (je hebt beheerdersrechten nodig) & vul je eigen wachtwoord in. Druk vervolgens op [+] Contractinformatie > Contactpersonen; hier kan je de gegevens van de contactpersonen aanpassen, zoals het e-mail adres van de financiële contactpersoon.

Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

Je facturen downloaden

Klik rechts in PerfectView CRM Online op Instellingen > Applicatie instellingen > Licenties > Mijn contract gegevens (je hebt beheerdersrechten nodig) & vul je eigen wachtwoord in. Klik vervolgens op ‘Mijn facturen’ en bekijk hier je facturen (dubbelklik op de factuurregel), druk ze af (kopieer, knip en plak de tekst in Word) of download ze.

Waarom moet ik zelf mijn contractgegevens & licenties beheren?

Beheer van je licenties toegelicht

Het beheren van je contractgegevens en je gebruikerslicenties is jouw verantwoordelijkheid als klant van PerfectView. De reden hiervoor is dat je zelf  de enige bent die beheeracties uit kan voeren. Wij kunnen je hier om privacy- en beveiligingsredenen niet mee helpen. Daarnaast zijn er meerdere mogelijkheden. Zo kan je zelf bepalen wat je doet met een (vrijgekomen) licentie. We kunnen je wel adviseren. Mocht je meer informatie willen neem dan contact met ons op.

Kan ik (een kopie van) het contract ontvangen?

Bewijs van overeenkomst

PerfectView werkt zonder schriftelijk ondertekend contract. Namens je organisatie vraag je een account aan waarbij je akkoord gaat met onze voorwaarden (door te klikken op het vinkje). Op enig moment is er op ‘Klant worden’ gedrukt in PerfectView; dat houdt in dat iemand met inloggegevens bewust een drie-stappen-plan heeft doorlopen. Hierin zijn o.a. het aantal gebruikers en de contactgegevens doorgegeven. In stap 3 is er tenslotte op bevestigen gedrukt, waarmee er is overeengekomen dat PerfectView wordt gebruikt met alle functionaliteiten en conform de voorwaarden. Wij sturen op basis hiervan een factuur. Deze is per e-mail naar het adres gestuurd van de ingevoerde financiële contactpersoon. Een ander ‘bewijs’ van een overeenkomst, is de ontvangen en (indien van toepassing) betaalde factuur.

On-premise software van PerfectView

Wat is de laatste versie?

PerfectView Windows (on-premise)

In november 2015 is PerfectView 9.11 (PerfectView on-premise) beschikbaar gekomen. Daarmee beschikken klanten over de laatste versie met updates voor functies, oplossingen voor kwetsbaarheden en prestatieverbeteringen ten opzichte van eerdere versies. Onze klanten worden geïnformeerd zodra de nieuwe versie (9.12) beschikbaar is.