Support aanvragen: overige CRM software (niet Cloud CRM)

On-premise support

Je kan voor overige CRM software op twee manieren support aanvragen bij PerfectView: via een kort webformullier en via de telefoon. Lees hieronder van beide manieren de bijbehorende stappen en voordelen. Kies vervolgens de optie die u het meest prettig vindt.

CRM support via een kort webformulier

  • Je kan direct je vraag / situatie uitgebreid omschrijven én bestanden bijvoegen (zoals screenshots)
  • Je vraag én gegevens komen automatisch in ons supportsysteem en worden op volgorde van binnenkomst en prioriteit behandeld
  • Er wordt volgens de geldende responstijden contact met je opgenomen

Ga naar het formulier »

 

CRM support via de telefoon

  • Je belt het speciale telefoonnummer voor support
  • Je geeft je vraag / situatie door aan de PerfectView medewerker die je aan de lijn krijgt
  • Je vraag én gegevens worden handmatig in ons supportsysteem gezet en op volgorde van binnenkomst en prioriteit behandeld
  • Er wordt volgens de geldende responstijden contact met je opgenomen

Bel naar 0887 – 751 305

Voor het aanvragen van support voor overige CRM software heeft u een Service Level Agreement nodig (dit geldt niet voor Cloud CRM). Heeft u vragen over dit Service Level Agreement, neem dan contact met ons op via telefoonnummer: 0887 – 751 310.