Support cloud software

PerfectView is de grootste zelfstandige Nederlandse CRM producent en geheel ingericht op het ondersteunen van organisaties bij het ingebruik nemen en succesvol zijn met CRM. Naast productontwikkeling en innovatie is support / service ons belangrijkste speerpunt. Voor ons is het een concept dat wij dagelijks bijschaven.

Support volgens PerfectView is:

  • Geheel gratis
  • Nederlandstalig (en Engelstalig als dat van toepassing is)
  • Voor elke gebruiker
  • Over alle onderwerpen
  • Bereikbaar door één keer te klikken op de [Help mij] knop in de applicatie
  • U kiest zelf of u ondersteuning per e-mail of per telefoon wilt
  • Op werkdagen (ma-vr) tussen 9.00 en 17.30 uur
  • Wij streven naar opvolging binnen een uur
PerfectView CRM Online Support

Waarom?

  • Het succes van CRM staat of valt met het gebruik door iedereen, dus we willen graag elke gebruiker op weg helpen en houden zonder daarbij gehinderd te worden door betaalde of gelimiteerde ondersteuningscontracten. Wij nemen de tijd voor elke gebruiker.
  • We hebben graag contact met onze gebruikers, zo leren we wat ze nodig hebben om steeds succesvoller te zijn.
  • We hebben zelf een hekel aan buitenlandse helpdesken, telefoon computers, helpdesken die niet terugbellen en we houden er ook niet van om eindeloos in de wacht te staan.
  • Bij de zogenaamde gratis CRM software uit het buitenland moet u betalen voor gelimiteerde Engelstalige support/service die vaak duurder is dan de software. Wij vinden dat niet logisch en ook niet bijdragen aan het succes van CRM in uw organisatie.
  • Door de komst van Het Nieuwe Werken en Cloud computing is directe ondersteuning per gebruiker belangrijker dan ooit. PerfectView is hier helemaal op ingericht.

Lees meer over de visie van PerfectView op support en meer »
 
UIT Vul uw e-mail adres in en druk op de oranje knop. Meer hoeft u niet te doen om in het bezit te komen van een testaccount zonder beperkingen waarin u alles vrijblijvend kunt testen !