07 jun. 2010 | Nieuws

Zo worden CRM-trainingen een succes

CRM-trainingen zijn in sommige gevallen noodzakelijk. Gebruikers van een (nieuw) Customer Relationship Management (CRM) systeem moeten worden getraind. Maar er schuilen gevaren in het trainen van gebruikers. Bijvoorbeeld deelnemers die: geen zin hebben (omdat het een verplichting is of omdat er weerstand is tegen het nieuwe systeem), niet opletten en / of simpelweg vergeten wat er is geleerd.

Wanneer is de kans het grootst dat een CRM-trainingen een succes zijn?

  1. Als gebruikers worden getraind in het navigeren door de software, het gebruiken van speciale features én de juiste reflexen leren te hanteren naar aanleiding van contacten met relaties
  2. Als trainingen opdrachten bevatten die nauw aansluiten op de praktijk
  3. Als de trainingsessies niet te lang zijn en / of met te veel deelnemers worden gegeven
  4. Als medewerkers de training goed voorbereiden

Dit artikel is gebaseerd op een bericht op CIO.nl (business, technologie, leiderschap)

Probeer PerfectView gratis uit

Ervaar zelf de kracht van PerfectView CRM Online en vraag gratis en vrijblijvend een testaccount aan. Je ontvangt je eigen account waarin je zonder belemmeringen met Relatiebeheer & Sales aan de slag kunt.

Aanbevolen blogs

Aanbevolen, Nieuws | 23 dec. 2021

Callvoip integratie met PerfectView CRM

Aanbevolen, Nieuws | 06 apr. 2021

Leadinfo integratie met PerfectView