01 okt. 2010 | CRM
4 tips om tot een goede CRM keuze te komen

Het maken van een goede CRM keuze kan een uitdaging vormen. Om een persoonlijkere relatie met klanten te krijgen en de productiviteit van medewerkers met klantcontacten te verhogen, kiezen organisaties vaak voor CRM. Met als doel (en als resultaat) een verhoging van de klanttevredenheid en informatie over de klant. Daarmee ook een verhoging in de winstgevendheid en omzet.
4 CRM keuze tips:
- Vraag naar de systeemeisen en kijk in hoeverre je uitbreidingen of aanpassingen aan je systeem moet doen als u het CRM pakket in gebruik gaat nemen. Dat kan namelijk erg prijzig zijn en het is dus handig om dit van tevoren inzichtelijk te hebben.
- Vraag een helder en compleet investeringsoverzicht om te voorkomen dat je achteraf met allerlei kosten (bijvoorbeeld voor een abonnement) wordt geconfronteerd.
- Kijk niet naar de hoeveelheid voordelen die een CRM pakket biedt, maar vooral wel of het CRM pakket past bij jou, je organisatie en je manier van werken.
- Test de software. Dit is bij veel CRM-leveranciers en CRM-systemen mogelijk.
Test PerfectView
Ervaar zelf de kracht van PerfectView CRM Online en vraag gratis en vrijblijvend een testaccount aan. U ontvangt uw eigen account waarin u zonder belemmeringen met Relatiebeheer & Sales aan de slag kunt.
Aanbevolen blogs
Aanbevolen, Nieuws | 23 dec. 2021
Callvoip integratie met PerfectView CRM
Aanbevolen, Nieuws | 06 apr. 2021
Leadinfo integratie met PerfectView
Aanbevolen, Nieuws | 19 feb. 2020