30 jan. 2020 | Aanbevolen, Nieuws, Uitgelicht

Nieuw: de PerfectView Kennisbank

In het gebruik van PerfectView CRM Online loop je er vast wel eens tegenaan dat je niet precies weet hoe iets werkt of wat de beste manier is om CRM te gebruiken. Wanneer je een vraag hebt, kan je het antwoord op die vraag via verschillende kanalen opzoeken. Bijvoorbeeld bij support, op de CRM community, via een klassikale training webinar of met behulp van de help-sliders. Om jou nog beter en sneller te kunnen helpen, kan je vanaf vandaag gebruik maken van een uitgebreide Kennisbank. De PerfectView kennisbank is de vervanging van de help-sliders in de applicatie.

Wat is een kennisbank?

Quote Wikipedia: “Een kennisbank is een gespecialiseerde databank voor de opslag en het beheer van ‘kennis’. Een kennisbank is de basis voor een collectie van kennis en bestaat uit specifieke kennis met betrekking tot een organisatie zoals bijvoorbeeld; artikelen, troubleshooting, white papers, gebruikershandleiding.”

De voordelen van de PerfectView kennisbank?

De kennisbank staat boordevol met belangrijke informatie voor diegenen die nieuw zijn met PerfectView CRM of net even wat meer kennis op willen doen over een al bekend onderwerp. De artikelen zijn overzichtelijk ingedeeld in de volgende categorieën:

  • FAQ
  • Navigatie
  • Relatiebeheer
  • Verkoop
  • Importeren
  • Campagnes
  • Koppelingen
  • Rapportages
  • Instellingen

De kennisbank is natuurlijk 24/7 bereikbaar. Dus ook wanneer je even geen contact kan leggen met onze support afdeling. De uitgebreide zoekfunctie helpt je direct je de artikelen te vinden die je nodig hebt om verder op weg te worden geholpen. Vaak bevatten de artikelen ook linkjes naar mogelijk andere interessante onderwerpen of filmpjes op YouTube.

Waar vind je de kennisbank?

De kennisbank is bereikbaar via het PerfectView Helpcentrum onder de vraagteken knop, via de CRM Community of via de URL https://kennisbank.perfectviewcrm.nl

De kennisbank wordt continu doorontwikkeld

We hebben de afgelopen maanden hard gewerkt om al zoveel mogelijk informatie op de kennisbank met je te delen. Het schrijven van artikelen is een continue proces. De komende maanden zullen we nieuwe artikelen toevoegen en bestaande artikelen verduidelijken door middel van. screenshots of verdere video’s toevoegen.

Daarnaast hebben we de ambitie om de kennisbank in de applicatie te integreren. Dit houdt in dat je op bepaalde pagina’s in de applicatie direct kan doorklikken naar het artikel op de kennisbank. Voordat we dit verder uitrollen meten we aan welke informatie jij, de gebruiker, behoefte hebt. Mocht je onderwerpen op de kennisbank missen, meld dit dan via onze community.

Aanbevolen blogs

Aanbevolen, Nieuws | 23 dec. 2021

Callvoip integratie met PerfectView CRM

Aanbevolen, Nieuws | 06 apr. 2021

Leadinfo integratie met PerfectView