31 jan. 2011 | Nieuws

Waarom een gebruiksvriendelijk CRM essentieel is

Gebruiksvriendelijk CRM

Een gebruiksvriendelijk CRM is een oplossing die echt van toegevoegde waarde is voor de gebruiker. CRM-oplossingen zijn er in alle soorten en maten.  In de race om klanten binnen te halen worden oplossingen door de leveranciers met steeds meer features en functionaliteiten uitgerust. Daarbij wordt er nog weleens vergeten met een oplossing te komen die de gebruiker echt verder helpt. Veel CRM systemen hebben één ding gemeen: ze zijn zo waardevol als de informatie die er in is opgeslagen.

Een systeem dat geen toegevoegde waarde biedt wordt genegeerd

Als een CRM systeem te ingewikkeld is in het gebruik, dan zullen gebruikers het systeem negeren. Het gevolg is dat informatie niet meer wordt toegevoegd of up-to-date gehouden.

Daarom is het belangrijk om een CRM oplossing te hebben die gebruiksvriendelijk is. Het is soms beter om minder dan meer features te hebben (less is more).

PerfectView CRM Online heeft functionaliteiten voor Relatiebeheer, Sales, Marketing & Klantenservice en staat bekend om zijn gebruiksvriendelijkheid en betaalbaarheid. Ervaar het zelf en kom erachter of PerfectView tegemoet komt aan je CRM behoeften.

Dit bericht is gebaseerd op een artikel op http://www.webbasedworking.co.uk

Aanbevolen blogs

Aanbevolen, Nieuws | 23 dec. 2021

Callvoip integratie met PerfectView CRM

Aanbevolen, Nieuws | 06 apr. 2021

Leadinfo integratie met PerfectView