21 mrt. 2010 | Nieuws
CRM valkuilen

Let bij de selectie en het gebruik van een systeem op de mogelijke CRM valkuilen van een systeem als je van plan bent alle e-mails, relatie-informatie, bijlagen, gespreksverslagen en dergelijke structureel te archiveren.
Welke CRM valkuilen kunnen we onderscheiden?
Vraag je leverancier naar de volgende punten:
Features
Zijn er zijn features die trager functioneren naarmate er meer data in het systeem staat (zoals rapporten, dashboards of functionaliteit waarbij records gescand moeten worden)?
Grote lijsten
Kan het laden van grote lijsten voor de gebruiker van een (online) CRM-systeem een obstakel gaan vormen? Sommige systemen proberen duizenden namen in een scrollbare lijst te laden en dit heeft natuurlijk onherroepelijk consequenties (met name bij gebruik van Firefox).
Third-party apps
Zijn third-party apps schaalbaar? Kunnen dergelijke applicaties data op een goede manier inladen of zelfs benaderen?
Backups
Kunnen en/of worden er backups gemaakt van de data in het (online) systeem?
PerfectView CRM Software
Ben je benieuwd hoe PerfectView hier invulling aan geeft in haar CRM Software? Neem contact op via telefoon of e-mail.
Dit artikel is gebaseerd op een bericht op ComputerWorld.nl
Aanbevolen blogs
Aanbevolen, Nieuws | 23 dec. 2021
Callvoip integratie met PerfectView CRM
Aanbevolen, Nieuws | 06 apr. 2021
Leadinfo integratie met PerfectView
Aanbevolen, Nieuws | 19 feb. 2020