Verhoog je effectiviteit met PerfectView

PerfectView Ticketing

Geautomatiseerd ticketing systeem

PerfectView CRM Online werkt voor jou. Tickets worden automatisch opgenomen in je database en eventueel initieel beantwoord. Je kunt het hele proces zelf vormgeven, in je eigen stijl. Dit zorgt er voor dat je efficiënt en relevant bent zonder je persoonlijkheid te verliezen. Bovendien zal je productiviteit omhoog schieten.

PerfectView van klacht naar kans

Van klacht naar kans

Bewaak het proces én houd zicht op de klant achter je ticket. Je klantenservice is volledig geïntegreerd in je CRM systeem. Je bent dus altijd op de hoogte van het complete verhaal. Dankzij PerfectView worden klachten kansen. Gebruik de informatie die CRM je geeft om proactief in te spelen op de situatie. Een positieve ervaring maakt van je klant een ambassadeur.

PerfectView Stuur op output

Stuur op output

Automatiseer je rapportages en stuur op output. Je krijgt een helder overzicht op je hoeveelheid tickets, per medewerker, per team, per onderwerp en productgroep. Signaleer eventuele problemen door scherp in de gaten te houden wat er speelt bij de klant.

CRM VoIP contacteer leads

Werk sneller met VoIP integratie

Geef je medewerkers van de klantenservice, receptie of het secretariaat de tools om je klanten zo optimaal mogelijk te bedienen. Met VoIP integratie kan je direct zien wie er belt, inclusief organisatienaam. Zo hoef je nooit meer te vragen naar naam of klantnummers. Je kunt acties die uit het telefoongesprek voortvloeien ook snel verwerken. Dit scheelt ontzettend veel tijd!