Verhoog je effectiviteit met PerfectView
Geautomatiseerd ticketing systeem
PerfectView CRM Online werkt voor jou. Tickets worden automatisch opgenomen in je database en eventueel initieel beantwoord. Je kunt het hele proces zelf vormgeven, in je eigen stijl. Dit zorgt er voor dat je efficiënt en relevant bent zonder je persoonlijkheid te verliezen. Bovendien zal je productiviteit omhoog schieten.
Van klacht naar kans
Bewaak het proces én houd zicht op de klant achter je ticket. Je klantenservice is volledig geïntegreerd in je CRM systeem. Je bent dus altijd op de hoogte van het complete verhaal. Dankzij PerfectView worden klachten kansen. Gebruik de informatie die CRM je geeft om proactief in te spelen op de situatie. Een positieve ervaring maakt van je klant een ambassadeur.
Stuur op output
Automatiseer je rapportages en stuur op output. Je krijgt een helder overzicht op je hoeveelheid tickets, per medewerker, per team, per onderwerp en productgroep. Signaleer eventuele problemen door scherp in de gaten te houden wat er speelt bij de klant.
Werk sneller met VoIP integratie
Geef je medewerkers van de klantenservice, receptie of het secretariaat de tools om je klanten zo optimaal mogelijk te bedienen. Met VoIP integratie kan je direct zien wie er belt, inclusief organisatienaam. Zo hoef je nooit meer te vragen naar naam of klantnummers. Je kunt acties die uit het telefoongesprek voortvloeien ook snel verwerken. Dit scheelt ontzettend veel tijd!